Life is beautiful.

Stod vid fönstret i mitt rum och kollade ut en liten stund.
För första gången på väldigt länge tänkte jag på saker och ting utan musik på.
Jag tänkte på allt möjligt. Saker jag gjort och saker jag vill göra.
Folk jag träffat och saker som jag gått igenom.

Det är inte ofta man spenderar tiden åt att tänka på livet.
Visst man kanske tänker på små grejer när man t.ex sitter på bussen.
Men det jag menar är att man väldigt sällan tänker djupt.

När jag gick i skolan brukade jag faktiskt göra det då och då.
Men på den senaste tiden har jag haft mycket att göra.
Och när jag tänker efter har jag varit stressad dom senaste månaderna.
Så det kändes skönt att bara ta en stund åt att släppa loss på tankarna.

Jag ifrågasatte mig själv; vem är Bryan egentligen?
Och vad vill jag här i livet? Kommer jag att nå mina mål? Hur långt kan jag nå?
Vilka är mina bästa minnen som jag upplevt? Vad har framtiden att erbjuda mig?
Av allting som jag gått igenom, vad tar jag med och vad lämnar jag bakom mig?

Mycket mer tänkte jag på men jag orkar inte ta upp exakt allting.
Fastän man vet eller kan svaren till vissa av frågorna så ifrågasätter man sig själv iaf.
Det är viktigt att spendera tid för sig själv ibland, jag lovar er.
Man hittar sig själv och får en klarare bild av vem man är och vill.

Kommentarer
» BS

Alltså det här inlägget var riktigt bra.. det fick mig att inse hur bra det är att tänka ibland. Bara för att du skrev det kommer jag tänka lite för mig själv idag. Och fortsätta med det. Tack för idén! ;)

2011-03-19 // 18:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback