You Don't Have To Turn The Page.

Klockan är över middnatt och jag hör hur min säng ropar efter mig.
Det ska bli så nice att lägga sig i sängen eftersom jag är trött i kroppen.
Jag tänker inte försöka sova direkt men jag ska iaf lägga ifrån mig laptopen.
Annars är det lätt att man surfar för mycket och woops så är klockan 02:00.
Jag ska lägga mig i sängen, natt-twittra med min iPhone och kolla på tv!

Men före jag gör det hade jag tänkt bjuda er på en skön låt + musikvideo från 2006.
Det här är för mig en riktigt klassiker, jag kan hela låten utan till och diggar den fett.
Det är helt enkelt en sån låt jag aldrig kommer att tröttna på, ärligt talat i Love it.
Sättet som han sjunger låten är för nice, texten och handlingen är för nice den med.

I låten sjunger han; All he took You trough, I would never do that 2 you.
He made it so hard 4 me 2 love you. Och den meningen är förlåt mig, så fuckin klockren. Jag har inte tänkt på det förut men nu vet jag exakt vad den meningen betyder. Om jag t.ex. gillar en tjej som är singel men som har haft ett tufft förhållande tidigare, typ en jobbig och aggresiv kille som också har varit otrogen. Så har han gjort det hard for me to love her eftersom hon stänger sig själv och inte är lika öppen som hon egentligen är eller vill vara mot mig. Hon kanske är rädd för att jag ska vara otrogen och utsätta henne för samma saker som hennes ex. Men det hon inte vet om är att jag inte är som honom.

All he took you trough, I would never do that 2 you. Jag skulle aldrig göra henne illa eller beté mig som honom, men det spelar ingen roll om man säger det hundra gånger eftersom hon redan har fått sitt hjärta krossat. Det betyder dock inte att det är omöjligt att få tjejen, det kommer bara ta dubbelt så lång tid än om hon inte hade blivit utsatt tidigare. För att sammanfatta det hela he made it so hard for me to love you. I låten så sjunger han ju faktiskt också; I know You might be stuck in the past but I wanna give you my heart to make it all better. Hon kanske är som jag sa, rädd för att bli utsatt och få hennes hjärta krossat igen. Men allt jag vill är give you my heart and make it all better.
Det är svårt att förklara exakt men jag gjorde mitt bästa och hoppas ni förstår vad jag menade haha. Droppa en kommentar om ni förstod mitt exempel eller inte så jag vet.

Hur som helst, nu kan ni trycka på play och njuta av Bobby Valentino's - Turn The Page.
It started to feel like my heart jumped out my chest, felt like I lost my breath.

Kommentarer
» Sofia

förstår exaakt, och älskar låten

2011-03-24 // 15:13:41
» Hanna

Känner mig så jävla dum nu..en kille känner precis samma för mig just nu som Bobby V sjunger i låten && jag kan ändå inte göra något än att försöka glömma allt som hänt förr.. Haha sitter && gråter nu.. Tack för låten annars, sjukt bra.. ♥

2011-03-24 // 20:48:31
URL: http://alittlegirlwbigdreams.blogg.se/
» hej

jo man förstår vad du menar

2011-03-25 // 21:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback