A DAY IN LIFE WITH BRYAN MASSA

Idag har jag en lång dag framför mig, jag ska nämligen spela in en video med nike där man får följa mig en hel dag.
Det här ska bli riktigt kul och jag ser fram emot det som fan, tidigare har man spelat in videos helt själv eller med någon polare men idag är det proffs grejer som gäller. Så jävla nice! Ändå sen man har varit liten har man velat bli filmad på det här sättet precis som man ser kändisarna och sina idoler på tv, nu när det faktiskt är dags känns det bara kul. Man känner att man har kommit en bit här i livet och jag vet om att det här bara är början! Det väntar så mycket mer, I know it...

Kommentarer
» Jakob

Lägg upp filmen på Facebook eller din blogg sen!!! :-D

2011-05-28 // 12:11:51
» Anonym

Nice Bryan. Bra jobbat!!

2011-05-28 // 12:57:24
» Anonym

PRATA OM TJEJER SOM ANVÄNDER BRUN UTAN SOL AHAHHAHAAH

2011-05-28 // 14:04:26
» Anonym

din header mycket bättre nu, men har du sett insidious

2011-05-28 // 16:41:48
» denize olsson figaro

vad tycker du om tjejer som röker ?

gör en video om det !

hiihih puss.

2011-05-28 // 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback