Angående my previous inlägg


Kommentarer
» Anonym

K BRY spelar ingen roll om storlek!

2011-05-22 // 21:48:43
» yeahhh

Håller fan med dig.

Skit i vad de som klagar tycker, alla som klagar är feta :)

2011-05-22 // 21:49:15
» Anonym

Håller med dig

2011-05-22 // 21:51:52
» kung

du har rätt kung äru !

2011-05-22 // 21:53:05
» Lars

I support you in this, Bryan! ha

2011-05-22 // 21:53:07
» Anonym

du motivera din kompis = säga att hon var tjock och ska sluta tro att hon är Beyonce?

2011-05-22 // 21:55:01
» Anonym

Om du mena detta på ett bra sätt kunde du ha sagt det bättre-du skrattade åt och hånade dom i den förra videon. Det är inte att uppmuntra folk,det är att förolämpa.

2011-05-22 // 21:56:01
» Refka Queen

Du är fett pinsam. Om du tror att du är perfekt så är du inte heller de, alla har sina brister. Om du trycker ner dom tjocka så kommer andra hitta nått de kan trycka ner dig på. Idiot tänk efter o sluta tro att du e världens bästa vafan,

2011-05-22 // 22:02:25
URL: http://refkamusic.blogg.se/
» nyfiken tjej

SNÄLLA, kan du visa en bild på ditt ex nathalie ? SNÄLLA, SKLLE VERKLIGEN UPPSKATTA DET <3 ps. skit i alla andrra hahahah, dom som e feta får skylla sig själva, de dom som satt sig själva i sitsen,

2011-05-22 // 22:03:51
» akke

berdej kasta dig sj från ditt fönster SNABBT !!

2011-05-22 // 22:05:29
» Sabina

Shit bryan det här trodde man inte om dig, jag trodde seriöst att du kunde bättre men tydligen hade jag fel. Sämsta sättet att få uppmärksamhet! Det du gör att inte uppmuntra utan förolämpa.

2011-05-22 // 22:07:27
» Anonym

Omg vill jag dö eller vill jag skjuta Bryan just nu?????? Alltså hur kan en människa (bryan) vara så jävla vacker på utsidan och sedan visa sig vara en jävla fck idiot, med ingen respekt till kvinnor på insidan. Det är kvinnor du snackar om, tjejer! Idiot håll dina jävla tankar för dig själv och bryan.. och ni andra fellos, nej jag väger 65 och är 1.69 idioter som tror att bara överviktiga kommenterar

2011-05-22 // 22:07:41
» Sofia

Vadå "don't hate" när du är den som hatar ? Och btw, sluta dra egna slutsatser. Alla som säger emot behöver inte alls vara överviktiga ? Vi säger bara emot när vi hör något som vi tycker är fel.

2011-05-22 // 22:09:10
URL: http://www.lifeisabitch.devote.se
» BS

hahah kul att följa diskussionen.. :p Folk överdriver fan.. men egentligen är det deras problem, synd för de att de inte kämpar för att gå ner i vikt liksom. Det är de själva som förlorar på det..

2011-05-22 // 22:21:43
» bryans hund

Vad var bryans hund för ras? Jag vet att det inte har något att göra med erat tjaffs men jag vill veta haha

2011-05-22 // 22:37:52
» D

bryan sa det på fel sätt, fel att misstolkas. men hans blogg handlar om träning, så klart han som alla andra som tränar, tycker att man borde hålla kroppen i ett hälsosamt tillstånd.



Om man är 17 år, 164 cm väger 90+ och det är inte muskler vi snackar om då borde man försöka träna. Visst man kan vara sjuk, jag själv har problem med att gå upp i vikt ( hur mkt jag än försöker) så jag förstår frustrationen hos de överviktiga som verkligen kämpar. men Bryan menade inget illa, han har trotsallt en blogg om träning - ni måste förstå att folk som tränar inte tkr att ett BMI på över 30 är särskilt hälsosamt. 20 till 26 är normalt, 30 + då bör man oroa sig.



bryan uttryckte sina åsikter, alla vi är inte perfekta, finns saker vi tycker är si eller så. Ni själva har säkert åsikter som kan förolämpa inom andra ämnen, vet att jag själv har åsikter som är taskiga.

2011-05-22 // 22:46:30
» Anonym

asså jag är sååå otroligt arg asså vad tänkte du med att lägga ut det inlägget, det mest otroliga är att du VÅGA ta med kärlek och respekt!! vilken dubbelmoral.. jag undrar hur du fick din kompis att gå ner 20kg,, genom att peka och skratta åt henne och säga din tjockis ta dig till det närmaste gym, nej ellerhur!! jag förstår det är din åsikt du får säga vad du vill hemma med stängda dörrar men att lägga ut det på bloggen när du vet att du har många unga tjejer som läsare asså sjukt. jag hoppas verkligen att ingen tar år sig och alla älskar sig precis som dem är!

när jag såg att du hade gjort ännu ett inlägg om överviktiga trodde jag att du skulle be om ursäkt och verkligen uppmuntra dem som du alltid gör (som man får motivation) men neej du kränker och förolämpar dem igeen..

rätt tragiskt

2011-05-22 // 22:52:57
» yaa diig

ursäkta mig punk as

jag har gillat dig men där går du över gränsen

det inte det attt man är" tjock" man blir arg för. Det är det när du utrycker dig själv med tjock ordet och när du säger att dem var fula för att dem var stora

komigen du vill inte att dem ska gå ner för det är hälsosamt du vill det för att det är det du tycker är snyggt

döm inte andra

sättet du skrattar på äcklar mig fyfan asså ha mer vätt än att sitta där och prata om hur deras ben går ihop och senare skratta

liksom please

2011-05-22 // 23:05:26
» Anonym

om du nu är så intresserad av att folk ska vara hälsosamma,varför snackar du inget om tjocka killar som du har sett?För tro mig det finns överviktiga killar också. Jag är absolut ingen hater på dig som sitter o hatar allt du gör MEN jag håller inte med om det du säger-big difference. (och nej jag är inte överviktig,motsatsen faktiskt,så ni som tror att det är överviktiga som skriver kommentarerna snackar bullshit.)

2011-05-22 // 23:23:21
» loisa

hahaha asså du får ju tycka vad du vill och nu har du ju sagt de du tycker. men du får ju ta kritiken du får också... haha asså jag tycker bara du är pinsam och du sabbar för dig själv, jag trodde inte såhär om dig bryan menmen :)

2011-05-22 // 23:30:49
URL: http://loisaeriksson.blogg.se/
» Anonym

2011-05-23 // 00:20:16
» Anonym

Herregud vad du skämmer ut dig, säger "hata inte" osså är du den som hatar? Dubbelmoral?

2011-05-23 // 00:29:15
» LOL

Ursäkta men bryan har du tappat din verklighets uppfattning? Kvinnor ser inte ut som modellerna på bilder, de flesta har celuliter, alla kanske inte har mycket men oftast så har man 2-3 gropar och man behöver inte vara tjock för att ha det, kolla först upp varför man får dem. Att lår går ihop är ganska vanligt.. Du får självfallet uttrycka dig hur du vill och yttra dina åsikter men du skämde just ut dig själv. Inte pga din åsikt utan pga sättet du framförde din åsikt på. Och genom att posta detta inlägg så skyltar du bara med din ignorans. Du förstår väl ändå att många blir upprörda, inte för att du tycker så, utan hur du säger det och att bara för man reagerar så behöver man inte vara tjock. Aja, ditt liv, du står ditt kast. Om du är så här så tycker jag synd om den tjej som blir tillsammans med dig..

2011-05-23 // 00:51:51
» destina

allvarligt, ni som kommenterar att detta trodde vi inte om dig shit osv. Ni själva har säkerligen åsikter som är förolämpande. Ni är lika mänskliga som alla andra, ni är inte heller perfekta eller hur?



riktigt absurt att ni håller på som ni gör. Ni behöver inte samtycka med honom, men kom ihåg att ni själva har åsikter som kan förolämpa. Det har vi alla människor på jorden, för som sagt vi är mänskliga och det är mänskligt att fela.



Han uttryckte sin åsikt, han tar kritiken, skulle ni våga göra det själva?



vi är alla olika individer, om alla skulle tycka likadant, fyfan vilken tråkig värld. det som gör oss unika är mångfalden i våra åsikter. förstå det.



ni får klaga hur mycket ni vill, men kom ihåg, ni har själva förolämpande åsikter.

2011-05-23 // 10:25:17
» Diana

HAHAHAHAHAHAH JAG DÖÖÖR , DU E BÄÄÄST

2011-05-23 // 13:18:38
» yaa diig

men destina vi säger inte våra åsikter public

2011-05-23 // 14:19:06
» yaa diig

men destina vi säger inte våra åsikter public

2011-05-23 // 14:19:28
» FUCK YOU !!!!

EYY MAN GO TO FUCKING HELL WITH THIS STUPID OLD BS DUDE! WHO THE FUCK DO YOU THINK YOU ARE!!! GROW THE FUCK UP AND LET PEOPLE LOOK HOW EVER THE FUCK THEY WANNA LOOK LIKE ! WHO ARE YOU TO JUDGE! COMING FROM A NIGGA WITH SMAL AS LIPS LOOKING LIKE SOMBODY DONE DREW THEM ON TO YOUR FUCKING FACE ! PEOPLE MAY FEEL BEAUTIFUL HOWEVER THE SIZA THEY GOT IT DONT MATTER HOW BIG YOU ARE. TRUE BEAUTY COMES FROM THE INSIDE ! WICH IS SOMETHING YOU DONT HAVE MOTHA FUCKA ! HOPE YOU FEEL LIKE SHIT WHEN YOU READ THIS,DISSING OPRAH AND SHIT MOTHA FUCKA SHE IS THE LEAST PERSON ON THIS PLANET YOU SHOULD DISS AIGHT ! NO FUCKING RESPECT AT ALL! YOU ASHAMED YOURSELF WITH THIS SHIT MAN !!!1

2011-05-23 // 15:34:47
» destina

yaa dig: så du håller in alla dina åsikter när du är inne på jobbet, i skolan, med vänner, med familjen?

har du aldrig sagt emot någon face to face, eller hållt med någonface to face? Elr över internet?

sitter du tyst i ett rum utan att yttra dig?



då borde du ställa dig mitt i ett rum och öppna käften. för tyst ska man inte vara, man ska göra sin röst hörd oavsett åsikt. Alla har rätt till att yttre sig, du också.



sen beroende på åsikt får man ta smällen. det kasnke är en åsikt om att skolsytemet är fucked up eller en åsikt om att skolkare är dumma i huvudet. vad det än är så ska man någon gång yttra sig. man kan inte bara vara tyst och låta alla andra tala.



tycker alla ska stå för sina åsikter, och tycker att folk ska acceptera varandras. Som sagt det som gör oss människor unika är vår mångfald i tycke samt åsikt.

2011-05-23 // 16:11:12
» elly

jag har sett en HELT annan sida av dig .. Att man kan sjunka så lågt!



Jag har läst din blogg hur länge som helst, visst jag följer den inte dagligen, kanske 1/veckan, men varje gång jag går in här så ser man alltid positiva inlägg, sånna inlägg som uppmuntrar en till att göra något.



Jag blev chockad när jag såg rubriken på ditt videoinlägg ''överviktiga tjejer'' sen så ser man 42 kommentarer. Jag tror helt seriöst varför du gjorde videon och la upp den .. Du har skrivit om att dina läsare inte kommenterar dina inlägg lika mycket som förut, vilket jag tror alla märker då du har endast 5-10 kommentarer/inlägg, och du sjöönk så LÅÅGT att du gjorde denna videon för att få folks uppmärksamhet och kommentarer. Du har skrivit om att kissie inte borde provecera blabla o sånt, och du gör samma sak ? Man ba whaaatt ?



De som är överviktiga mår så dåligt. asså hur kan du nte förstå det ? dom mår så dåligt över deras vikt, så dom bara äter och äter, dom vågar inte gå ut på stan för att de är rädda för att folk ska kommentera deras utseénde, eller peka och viska.



HUR FUCKING LÅGT FÅR MAN SJUNKA! OCH DE SISTA EN KILLE SKA GÖRA ÄR ATT KOMMENTERA EN TJEJS VIKT. HUR IDIOTISK FÅR MNA LOV ATT VARA ? ta dig i kragen och väx upp, jag hoppas att någon i din familj ser detta och snackar med dig! aceeptera hur andra ser ut, dom försöker förändra sig själv genom att försöka gå ner i vikt, de sista dom behöver är någon som klankar ner på dom.



Jag kommer inte att sluta läsa din blogg bara för detta, folk lär sig av sina misstag, och man får väl hoppas att du gör de också. men å andra sidan, dina tweets, inlägg på bloggen verkar bara handla om haters ? du som skriver att man inte ska bry sig om sina haters, fan är de du gör då ? som skriver o skriver citat, och massa skit om HATERS. om du nu inte bryr dig om de, skriv inget om det då! o inte för att snacka om dina inlägg nuförtiden, såsom fb inlägget, fan va mke luft du har fått. Ta dig i kragen och be om ursäkt.



Och nej ni som tror att de bara är överviktiga som kommenterar har fel, de finns också människor som ser idiotiska inlägg .. o neeeeejj jag är inte överviktig, är underviktig vilket är också svårt för mig ..

2011-05-23 // 17:50:40
» Anonym

DU ÄR JU FAN SJUK I HUVUDET????

2011-05-23 // 19:47:37
» Den som angav namnet FUCK YOU!!!

Vill bara säga att du som angav namnet FUCK YOU måste lära sig grammatik inom engelska. Detta är skrivning, inte talspråk din kuksugare. FUCK OUTTA HERE BITCH! Helt patetisk människa.

2011-05-23 // 20:18:04
» Anonym

Okej first of all I dont give a damn about how I write when im pissed the fuck of and chocked. The fact that you even put your effort into checking out my ''grammatik'' shows that you dont have a freaking life ! No hate to the people of sweden but what the fuck do you know about english grammer bitch yall sound like yall are motha fucking singing when yall talk english ! I was followed this blog and I dont even live in sweden but this shit is too faul man nobody would do that in the sates

2011-05-23 // 22:16:44
» Anonym

Okej first of all I dont give a damn about how I write when im pissed the fuck of and chocked. The fact that you even put your effort into checking out my ''grammatik'' shows that you dont have a freaking life ! No hate to the people of sweden but what the fuck do you know about english grammer bitch yall sound like yall are motha fucking singing when yall talk english ! I was followed of this blog and I dont even live in sweden but this shit is too faul man nobody would do that in the sates

2011-05-23 // 22:18:29
» Nicho

HAHAHAHAHA!!!! asså jag dooog av de här inlägget! xD



trodde först de va nåt sånt här : jag ber om ursäkt inlägg men nej xD hahaha tung du är broor!!

2011-05-23 // 22:20:43
» Anonym

Okej first of all I dont give a damn about how I write when im pissed the fuck of and chocked. The fact that you even put your effort into checking out my ''grammatik'' shows that you dont have a freaking life ! No hate to the people of sweden but what the fuck do you know about english grammer bitch yall sound like yall are motha fucking singing when yall talk english ! I was followed of this blog and I dont even live in sweden but this shit is too faul man nobody would do that in the sates

2011-05-23 // 22:22:46
» Anonym

chill down people ta det fan positivt ist för negativt vafan han ser det för deras skull så att de tar tag i det nu innan det är försent, det skadar liksom inte om man tränar lite det är både bra för hälsan och utseendet så flippa inte, bättre att ta tag i det när man e ung än att komma på att ta tag i det när man är lite äldre o inte har det lika lätt för sig att komma i bra form igen.

2011-05-23 // 22:26:09
» Anonym

h

2011-05-23 // 22:26:55
» Lady A

Bryan jag förstår absolut vad du menar, men jag tror att folk har misstolkat det du säger Jag tror också att du sa det på ett sätt som upprör. Men jag förstår vad du menar. Det finns en stor skillnad mellan att vara tjock och överviktig. Man kan vara hälsosam som tjock, men man kan inte vara hälsosam som överviktig. Det är så dubbelmoral i allt som människor säger här. Skulle det handla om tjejer som är underviktiga, pinnsmala och beniga, då skulle helt plötsligt INGEN tycka att det är hälsosamt, men när det gäller överviktighet så ska det tydligen vara okej. Att vara både överviktig och underviktig är ohälsosamt.

2011-05-24 // 23:40:26
» Anonym

Folk som försöker trycka ner andra gör det bara för att de innerst inne har lite problem. Sen vad det är för problem vet man ju inte, det kan vara problem med självförtroendet, De mår bättre av att trycka ner andra. Alla tjejer där ute ta inte åt er av Bryan säger alla hans senaste inlägg tyder på att han mår dåligt, kanske eftersom att han rå bänkad i Väsby



Såna här Negativa människor som Bryan kommer alltid att finnas no matter what och det viktigaste är bara att man tar så långt avstånd som möjligt från dem!

2011-05-25 // 03:00:32
» Sitav

Du har inte friska värderingar kan jag säga dig här och nu. Allt du klagar på är ytligt. Medans du sitter och klager på hur folk ser ut kan du ju sitta och klaga över att det finns folk som är smala som dig men har sådana sjuka kommentarer. Det är inte bara utsidan som räknas utan insidan också och enligt mig har du inget av dessa saker och jag tror knappast jag är den enda som tänker så.

2011-05-25 // 17:59:51
» KAsta Dig BRYAN

WOOOOOOOW Titta på dig! Lyssna Grabben du säger don't hate va ?? det är du som står och hatar på tjejer pekar ut varje jävla fel som vi har! JAg diggade din blogg fett mycket men nu du leker som om du är någon! Du tror att du kan stå och se ner på folk Men lyssna snacka på du och se vart det kommer ta dig! Du står och hatar nu på allt och alla men lyssna karma is a BITCH !

2011-05-25 // 18:48:40
» -

Hej Bryan, jag själv är en tjej som är 16 år snart. Under mina senaste 8 år så har jag tränat hela tiden, tränade hemma, spelade fotboll med laget och idrott som man har i skolan. Jag har alltid varit aktiv. Men sen kom mina bristningar.. och vad kan de bero på ? är de för att jag inte har tränat lr ? - ne de skulle jag inte tro! jag tränade konstant, men de spelar ingen roll. Bristningar och celluliter kommer oavsätt du är smal eller tjock. nästan av alla kvinnor i världen har de någonstans, och när man väll har fått dom kan man inte få bort dom, har jag hört. Men jag är inte säker, och jag hoppas inte de heller. Kan inte säga till dig " hur kan du säga åhh och fyy som de såg ut" för tjejerna. FÖr jag vet själv hur det är när jag ser mig själv i speglen, jag hatar mig själv. Om man ser mitt ansikte bara tänker man nog 'fin tjej', sen kommer man till överkroppen så ser man mina breda axlar men annars ser jag inte fett ut, sen kommer man till nedre delen, där ser man feta lår, inget mer med de. Men om du ska se mig utan kläder, exempelvis i bikini så kommer du se mina bristningar/celluliter.. Och det är inget som jag är stolt över, och inget jag kan få bort på direkten. Det är sånt som kommer ta år att få bort, så sätt inte press på "tjocka tjejer" för dom kanske trivs med de, och så finns det även killar som gillar lite mulligare tjejer än vad du gör. Alla vi tycker inte likadan som vi också märker här uppe.



- Oavsätt detta Bryan så är din blogg otroligt bra, och du är sjukt snygg, så fortsätt med de du gör, men den videon tog nog dom flesta som en förolämpning, så sånt här borde inte komma med, tycker jag, men det är fortfarande din blogg och du lägger ut vad du vill så ja.. Peace out!

2011-05-27 // 20:59:59
» föredetta överviktig 15 åring

Asså fyfaan... Bryan jag har följt din blogg ett bra tag nu och har alltid gillat dina inlägg. Såg dig som en utåtriktat smart positiv skön kille. På sista tiden har jag vart lite upptagen så har inte hunnit kolla din blogg, sen kommer man tillbaka och hittar sånt här skit upplagt! Är så jävla besviken på dig. Fattar du inte hur jobbigt det kan vara och vara överviktig eller? tror du inte att de här personerna du syftar på blir sårade?? ATT DU ENS HAR HJÄRTA ATT SÄGA SÅNT HÄR och skratta åt dom på sättet du gjorde i videon :S Det finns överviktga människor som kämpar och kämpar för att gå ner i vikt men det funkar inte alltid, man kan ha en sjukdom tex som gör att man är överviktig. Jag var överviktig när jag var yngre, och det var inte roligt kan jag säga. Jag trivdes med min kropp, visst. Men mitt liv blev ett fucking helvete... Alla dom gångerna jag sprang hem från skolan för att nån viss person hade retat mig om min vikt eller något liknande. Alla fucking tårar som rann ner för min kind som en jävla flod för att FOLK SOM DU inte kunde hålla sina fucking åsikter för dem själva. Jag var aldrig utstött på det sätte jag var vän med massa av de såkallade ''populära'' tjejerna, Har aldrig haft direkt problem med att ha kompisar. Men det fanns ju så många idioter trots allt som snacka skit. Mitt liv blev ett fucking helvete rent ut sagt.



När jag var runt 10 år, mm precis fucking 10 år och deprimerad över sin vikt, började jag träna basket. Min tränare sa att jag var grym trots min övervikt... Jag var den bästa i laget under en lång period. Så småningom efter mindre än ett år fick jag grunda mitt eget lag i min ålder där jag samlade ihop ett antal tjejer i min ålder som ville bilda ett riktigt basketlag med mig. Och det lyckades, än idag 5 år senare är vi ett lag. Men tillbaks till ämnet... sen dess har jag gått ner mkt i vikt. Under en sommar för 2 år sen kanske, kände folk knappt igen mig efter sommarlovet som hade varit. Och dåå helt plötsligt för att jag itne var överviktig längr, folk som hade mobbat mig i skolan och kollat ner på mig, kallat mig för saker.. personer som gjorde mitt liv till ett helvete som plågade mig varenda jävla dag, kom och började snacka med mig, ville vara mina vänner för att jag helt plötsligt inte var den fula feta tjejen längre?? Så jäävla lågt!! såklart bekräftade jag inte dom här personerna, och snackade inte med dom hur mkt dom än försökte att få kontakt med mig på ett annat sätt än förut. Med tiden fick jag massa snygga killar och sånt, och heelt plötsligt är jag den som tjejerna som mobbade mig när jag var yngre ''den att se upp till'' SÅ JÄVLA PATETISKT!! Men nejnej jag går inte runt och leker med killar om detta låter så. Men idag är jag den som kompisarna kommer till när dom har problem med förhållanden för jag har såpass mkt erfarenhet, inte om såkallade fjortisförhållanden utan riktiga långvariga. Trots min ålder så är jag mkt mer mogen än det flesta i min ålder, kan bero mkt på min barndom. Många av mina äldre vänner ser upp till mig.



Att ens kalla en överviktig tjej ful är såå jävlaa oerhört lågt så de inte sant. VEM FAN ÄR DU FÖR ATT FÖROLÄMPA DOM PÅ DET SÄTTET HAA??!! VEM FAN E DUU, SNÄLLA?? :S Asså Karma säger jag bara, vänta bara en vacker dag allt skit som du sagt och allas självförtroende som du har sänkt med detta inlägg, tro mig gubben allt skit kommer komma tillbaks på dig. Karma baby, karma!

2011-05-28 // 02:02:08
» Anonym

IQ befriad till max

2011-06-18 // 00:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback