Bra start på Fredagen

Jag sitter i köket med min laptop och åt precis klart mina två gorby's piroger hehe.
Jag har druckit upp min festis så jag ska till kylen och hämta en till, softa två sek...

Sådärja! Kan ju börja med att säga att jag fick ett samtal för typ en halvtimma sen.
Det var goda nyheter och jag ska på casting nu på Tisdag, spännande. Jag längtar.
Det är alltid lika kul att gå på casting och jag tror det beror på just spänningen.
Ibland så får man rollen eller vad det nu kan vara, och ibland inte.

Jag fick ett manus skickat till mig som jag måste läsa och kunna tills på Tisdag.
Jag räknade inte med det här samtalet, jag hade ingen aning om att dom skulle ringa.
Men jag tror inte heller att det kom som en slump, jag har varit positiv ända sen jag vakna.
In och kolla min twitter eller fan page, jag började dagen med några peppande meningar.
Och det tyder ju bara på att om du är positiv så kommer positiva saker att hända dig!

Sluta deppa och sluta kolla tillbaka, blicka framåt och lär älska dig själv.
Låt mig få avsluta det här inlägget med en mening jag twittrade om imorse.
Happy Friday! Lets have an awesome day & take steps forward, not back!
#movement #motivation #success

Kommentarer
» Anonym

chris brown fyllde igår varför skrev du inget om det för? glömde du bort Det kanske?

2011-05-06 // 19:18:27
» :)

Hej ! Vill bara säga att du är en stor förebild. Många kan tycka/tänka , han bor vafan i rinkeby o sitter bara hemme ehh ? ... Men nej . Du är en stor förebild ! Du kan få många rinkeby killar att ändra sina vanor då jag menar att leka maffia o blabla . Dom kan bli som dig ! Dom kan ha ett mål . Jag är en tjej som verkligen ser upp till dig . Och jag tycker att du har blivit mognare än förut . Då du bara typ sa en tjej ska va si o så . Nu kollar du på insidan ! Bra ! Var stolt över dig själv . Kram !

2011-05-06 // 21:17:43
» :D

Härlig kommentar där sist,tjejen du har verkligen tänkt till.jättebra:)!är själv oxå en tje jså håller absoulut med.

2011-05-06 // 22:31:24
» bryan broder

Feet kille .. bra broder du fortsätter uppåt de ba så det ska vara.. !!!!!

2011-05-06 // 23:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback