Bra start på veckan.

Kom hem från matchen för någon timma sen och har precis käkat klart.
Vi vann med 3-1 och nej det blev inget mål för mig idag men jag fixade en straff åt oss.
Jag ville så klart ta den själv men det får bli nästa gång, det viktigaste är att vi vinner.
Vilket vi gjorde idag, vi fick våra 3 poäng och nu ligger vi på delad första plats!

Just nu är jag i rummet och bara softar med laptopen på knäna.
Mitt högra lår är lindrat i bandage och jag känner verkligen hur det dunkar.
Jag fick en lårkaka under matchen men det är ingen fara, det lär gå över tills imorgon.
Det är lite jobbigt att gå eftersom jag haltar som en jag vet inte vad haha.

Ska sakta men säkert röra mig mot köket nu för att hämta lite dricka, jag är galet törstig.
Sen ska jag slå på tvn och kolla på kanalen TLC, det är alltid intressanta program på kvällen.
Igår såg jag t.ex. på Kvinnor som mördar, alltså det är verklighetsbaserade händelser.

Men skönt ska det bli att lägga sig under täcket, jag frös som fan på vägen hem.
Jag missade tåget exakt och fick sitta och vänta på nästa i lite över en halvtimma.
Fan vad jobbigt att pendeltågen åker så sällan på kvällarna, lite oftare kan dom ju åka!
Jag hade i alla fall inte tråkigt, under tiden jag satt och väntade lyssnade jag på musik.
Jag var också inne på facebook och twitter... Vid sånna tillfällen älskar jag min iPhone ha!

Kommentarer
» Anonym

brukar oftast få lårkaka och de går inte bort på nån vecka kanske .. men det beror på hur hårt det är

2011-05-03 // 07:43:12
» Anonym

breee fan vad snygg du är! ;D

2011-05-04 // 17:12:41
URL: http://surveillance.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback