Söndag

Nu börjar veckan närma sig sitt slut och jag kan säga direkt att min vecka har varit nice!
Idag har jag inte uppdaterat bloggen så mycket eftersom jag inte har suttit vid laptopen.
Jag hade träning på morgonen och när jag kom hem kollade jag på fotboll.
Jag kan lika gärna berätta lite kort om hur min Söndag har sett ut...

Träning hade jag som sagt på morgonen och jag fick inte den bästa starten på dagen.
När jag klev på bussen imorse och la mitt busskort på läsaren pep den och lyste rött.
Asså nej tänkte jag, orka att det här ska hända nu när jag har bråttom till träningen.
Tar jag inte den bussen är det kört för mig för då blir jag sen och det kanske busschaffisen såg i min blick eftersom han lät mig hoppa på trots att mitt busskort var ogiltligt. Det är ju 1 Maj vilket innebär att jag måste förlänga mitt måndagskort med yttligare en månad vilket jag gjorde när jag kom fram till Sollentuna.
420kr ska det kosta men jäveln tog 425 från mig, inte för att jag bryr mig men orka råna mig på 5 spänn haha!
Har ni också råkat kliva på bussen med ett busskort som har gått ut? Det är stress ju, alla kollar haha.

Softa, det här är bara början på hur min Söndagmorgon började.
Jag gjorde en fin tabbe och gick hemifrån med t-shirt utan att ha någon tjocktröja med mig.
Och tro mig det var kallt, jag frös som fan men kunde inte vända hem för jag skulle missa bussen då.
Jag måste erkänna att vädret fintade mig fint imorse, när jag kollade ut från fönstret såg det ut att vara varmt.
Men istället var det fuckin blåsigt och på vägen hem från träningen fick jag tag i en tjocktröja hehe.

Jag kom hem precis när matchen mellan Arsenal och Manchester United skulle starta.
Jag kollade på första halvleken men missade fan Arsenal's mål och hela den andra halvleken.
Gissa varför? Jag deckade haha, jag var så trött att jag somnade under halvtid.
Såg höjdpunkterna senare och Arsenal förtjänade segern utan någon tvekan, fan vad nice.
Nu har Chelsea en fett bra chans att ta hem Premier League, gör dom det? Vad tror ni?

Just nu softar jag bara i mitt rum och lyssnar på musik.
Har öppnat iTunes och sökt på Chris Brown så bara hans låtar spelas upp, galet chill!

Kommentarer
» P

shit, mitt busskort fucka sig oxå, man blir skitskraj när man hör det pipet haha!

2011-05-02 // 16:12:25
» jennie

galet snygg..............

2011-05-02 // 21:23:53
URL: http://littlemissmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback