Dagens låt: How Could You

Första inlägget för idag och jag börjar direkt med att bjuda er på dagens låt.
How could you/hur kunde du av Mario väljer jag för det är en riktig klassiker.
I alla fall för mig, jag kommer nog aldrig att tröttna på den här låten.

Den är från 2004 och som alltid handlar låtar som jag diggar om kärlek.
I det här fallet handlar låten om att hans tjej har varit otrogen mot honom.
Han missade inte en enda födelsedag, stylade upp hennes bil och mycket mera.
Han var kär och älskade henne från hela sitt hjärta, han ville alltid hennes bästa.
Men som i så många andra fall tar tjejer bra killar för givet och dras till dom dåliga.
Påminner lite om My Baby med Bow Wow som jag bjöd er på för några dagar sen.

Det här är en typsik låt som kan få dig att börja tänka på ditt ex.
Så om du är känslig råder jag dig till att inte lyssa på låten alls.

Jag tänker inte skriva så mycket mer utan jag ska låta er klicka på play nu.
Vill bara få det sagt att jag gillar såna här musikvideos fett mycket.
Musikvideos då man får se hur det är i ett förhållande, ni förstår vad jag menar va?
Lite svårt att förklara men om ni inte förstår mig nu kommer ni göra det om ett tag.
Jag har massor med såna musikvideos som jag vill bjuda er på.. De ba kärlek, peace.
How could you let somebody lay where I layed?
How could you give him everything that we made?
How could you call him all the names that you used to call me?

Kommentarer
» Anonym

uff den här låten påminner mig verkligen om mitt ex vi va tsm i 4 månader och dom två sista månaderna hade han tydligen skaffat en ny tjej utan att säga något, fick reda på de förra veckan av en kompis och såg bilder på dem strula snacka om jobbigt de värsta va att han sa att han älskade mig och aldrig skulle lämna samtidigt han hade en annan lär ta mig en tid innan jag kmr någonsin kunna lita på en kille igen

2011-05-04 // 18:40:12
» angelique

mario har gjort så jävla bra låtar.

2011-05-04 // 18:58:02
URL: http://www.aangelique.devote.se
» sariitaaah

älska till 10000000!!

2011-05-04 // 19:16:52
» Sandra

Bryan!! Vad jag har sett så gillar du typ tjejers bilder på fb, gör du det för att vara snäll eller för att du tycker att dom är fina? :) Snälla svara! uppskattar verkligen om du gör de.

2011-05-04 // 19:31:14
» Anonym

hahaahaha jag tror han gillar för att han tkr synd om de , de är ingen som gillar deras foto drf gillar han , sen efter han gör det kommer fler gilla bilden. typ så? har jag rätt lr

2011-05-04 // 22:52:51
» Bryans broder

Feet nice låt bror, den var tung.. Men asså du borde ta några låtar av 50 cent också han e fan bäst... Ta tex 21 questions eller best friend ft Olivia.. Ngn fet bror lyssna på han jag har älskat hans låtar sen ja var 6,7 år gammal ;)

2011-05-04 // 23:04:18
» Ronja

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-08 // 13:15:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback