Ett inlägg till alla blivande Studenter!

En bild från förra året.
Många av mina läsare tar studenten i år. Ni har festat, varit på skivor och haft kul.
Men det finns en tuff stress period också, ni vet säkert vad det är jag menar.
Plugget, alla inlämningar och allt man måste hinna ta igen är galet jobbigt.
Ibland blir det så jobbigt att man inte pallar eller orkar bry sig tills slut.

Går du igenom det nu? Mitt tips till dig är att kriga, ge inte upp.
Du får en bättre känsla sen när det är dags att springa ut!

Kommentarer
» Yazzy

Jag behövde höra det här. Tack så mycket B!

2011-05-02 // 13:11:40
» P

jag har sagt nu i 4 dagar att jag ska plugga, men det händer aldrig.. hah!

2011-05-02 // 16:14:42
» deki

Så söt du är som peppar oss studenter:D Ha det bra B!

2011-05-02 // 23:26:47
» saraaa

thx dude...det hjälper!:D

2011-05-03 // 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback