Gårdagen

Det var riktigt nice på Runway showen igår! Bra stämning, sköna personer och chill bakom kulisserna haha!
Ibland blev det stressigt eftersom man var tvungen att vara snabb med att byta om och hinna ut på scen igen.

Vissa kanske tror att jag är i action nu men det är jag inte, det är bara en vanlig bild på mig med mina egna kläder.
Vi fick tyvärr inte fotas i kläderna som vi pressenterade eftersom dom ska släppas under våren nästa år!
Men riktigt najsa stuff var det, allt från grymt fräscha sneakers till snygga fotbollströjor och stiliga jackor...

Efter runshowen rörde jag mig hemmåt en snabbis för att byta om och göra mig redo för träning.
Men någon träning blev det aldrig, vi åkte och golfade utanför Upplands Väsby. Det var soft!
Jag hade för mig att det skulle vara en svår sport men jag anpassade mig väldigt snabbt och enkelt.
Det var faktiskt första gången jag körde golf, senare tänker jag ladda upp en video på mig när jag golfar haha.

Kommentarer
» Aisha

Du borde verkligen lyssna på Up To You med Chris Brown. Så bra!

2011-05-31 // 13:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback