Godnatt

Sho! Jag har legat i sängen och kollat på Cheaters på kanal 11 i snart en timma.
Diggar programmet fett, inte bara för att det är underhållande utan för att det också är bra att dom får tag i personer som är otrogna mot sin partner. Det är så fel att vara otrogen, det är så falskt.
Är du i ett förhållande så kom ihåg att alltid tala sanning för varandra, vad det än gäller.
Nu ska jag försöka sova, godnatt på er läsare säger jag med denna musikvideo av Avant och Nicole.
So please don't say you wanna give up. How do I tell her that I'm falling in love?
And I know you're waiting patiently for that day when we no longer have to lie about us.

Kommentarer
» :)

det är fel att vara otrogen! MEN kan det finnas undantag? Jag har, på grund av komplicerade anledningar (long story), inte kunnat vara tillsammans med en kille och gav upp när han skaffade en flickvän. Dock berättade han för mig att han fortfarande gillade mig och jag sa detsamma. vi kan inte vara tillsammans eftersom jag flyttade utomlands och ingen av oss kan åka till den andra, men vi pratar med varandra hela dagen varje dag. jag är bara rädd att vår kärlek kommer att "fade away" om vi inte träffas snart, medan hans kärlek för henne kanske växer ännu mer då hon är närmare honom. Kanske räknas inte detta som ett förhållande, men det känns ändå väldigt fel. Vi har försökt gå vidare men det går inte. Räknas detta som att han är otrogen? Vi är inte med varandra fysiskt ju. xD

2011-05-11 // 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback