HEJ DÅ MED ER

Som jag har skrivit tidigare här på bloggen har jag nått gränsen för vänner på facebook vilket är 5.000.
Nu är det till och med så att man inte ens kan adda mig, det står att jag har för många vänförfrågningar.
För att jag ska kunna acceptera vänförfrågningar måste jag helt enkelt skapa plats genom att radera folk.

Det har vid flera tillfällen skett att facebook raderat några utav mina vänner automatiskt.
Här om dagen fick jag ett meddelande av en tjejkompis som frågade mig varför jag tagit bort henne.
Jag trodde hon drev med mig eftersom jag inte hade gjort det och nu kan jag inte ens lägga till henne.
Allt för att min vänlista är full, eller jag kan ju lägga till henne men då måste jag hålla på radera folk.
Och det är jobbigt eftersom jag inte orkar lägga ner så mycket tid på vem som ska bort och inte.

Men nu har jag hittat en lösning, det finns vissa som kommenterar onödiga saker på min logg.
Dom ska bort! Helt onödigt att jag ens är vän med sånna, jag menar gillar ni inte mina statusar så stick!
Jag vet redan vilka som ska bort nu på direkten men jag vet också att det finns många fler jag inte vet om..
Ta bort mig som vän, vad fan väntar ni på hallå? Ni vet exakt vilka ni är, spela inte dumma okej.
Ta bort mig nu för ni tar onödigt med plats, jag har över 700 andra personer som vill bli min vän.
Jag säger det igen, ni som inte gillar mig eller mina statusar ta bort mig nu. Tack på förhand!!

Jag säger inte att jag bryr mig för helt ärligt I don't give a fuck men jag tycker synd om dom andra.
Dom som vill vara min vän på facebook, ni som hatar tar som sagt bara onödigt med plats...
Jag har hellre folk som gillar mina statusar än folk som skriver negativa kommentarer.
Så går du in på min profil och märker att du inte är min vän vet du varför haha..
Här på bloggen får ni vara kvar men på facebook vill jag ha "vänner".

Det var allt, call me whatever you want, I'll just call you jealous.

Kommentarer
» robble /määrsta

Ey brorsan vafan är det med dig idag bre , gå och lägg dig och vakna imorn med fucking bättre humör , du säger massa skit på din blogg och sen säger bara dina "fans" vad dom tycker och duu är så här ,och hörru FUCK det där "haters make me famous " ! clown idag bree

2011-05-23 // 01:14:48
» Anonym

WOOOOOOORD ROBBLE

2011-05-23 // 01:22:10
» Gucci

Respect from Norway bro! Keep on training and let the haters hate on you, stars like you can say anything they wont!

2011-05-23 // 01:23:12
» Viktor

Du verkar ju ha fått luft med dina senaste uppdateringar. tare lungt, det är inte så att du är famous.



chilla

2011-05-23 // 01:27:06
» .......

KUNG BRYAN MASSA!!!!!!!!!

2011-05-23 // 01:35:00
» Anonym

haahhhahahhahahahaha

2011-05-23 // 08:19:49
» Anonym

Haha så jävla rätt bryan !!!!

2011-05-23 // 08:44:55
» Anonym

KUNG ÄR DU BRYAN

2011-05-23 // 09:46:40
» BS

Haha helt rätt ;)

2011-05-23 // 10:08:59
» Anonym

exakt bryan du är inte känd vadå #teambryanmassa jag bokstavligen dör dina "fans" utomlands har du lurat totalt de tror att du är kändis i Sverige och att du spelar i nått känt lag men så är det inte hade de bott i sverige hade de inte ens kollat på dig förstår du? vet du om att folk skrattar åt dig när du skriver dina tweets och har luft? vi skrattar!!! ALAN ÄR BÄTTRE ÄN DIG HAN KOM LÄNGRE ÄN DIG PÅ NIKE TRIAL han borde ha luft om någon inte du! nej jag hatar inte utan jag är trött på ditt patetiska bullshit

2011-05-23 // 10:36:38
» Güzman

LOL vilka HATRE ni e!!!!! Lyssna, Bryan spelar fan med i AIK's FÖRSTA lag ibland och han är bara 19 basst.... HATE ON HATERSSSSS... 163 bror du e tung yaooooo visa domhär loosers va mobbade dom e reee!!!!!

2011-05-23 // 10:59:16
» sanningen svider

Hahahahahahahhaahha bryan e så tuuuuung lyssna haters allt han sa innan var ba sanningen inse okej? Nie som hatar är tydligen tjocka snälla ta åt er och banta meeeeera

2011-05-23 // 11:07:11
» Anonym

Den här iställningen du har om allt, så fort man hatar är man avundsjuk, like 4real. Tänk om bara OGILLAR dig, vad fan har avundsjuka med det här att göra, tro inte ens det är möjligt att vara avundsjuk på dig. I mean ...LOOK AT YOU HAHAHA



Haterz dont make u famous, U make haterz FAMOUS. Skaffa liv ärligt du skrämmer folk nu...

2011-05-24 // 22:05:31
» Anonym

Bye to you to, alltså ill keep asking myself this til I get a REAL answer, HUR FAN KAN MAN VARA AVUNDSJUK PÅ DIG? vad har du som ..ANDRA killar inte har? Vad är det som GÖR DIG ''speciell'', du är mulatt, än sen? Hur många mulatter finns det INTE liksom, du är SORGLIG som fan ju , !

2011-05-24 // 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback