I can be your best friend, and you be my homie.

Efter en lång dag så sitter man i rummet och kollar på matchen mellan Sevilla - Real Madrid.
Fan vad jag njuter av min hjältes lekstuga, jag syftar på Cristiano Ronaldo och hans fyra mål.
Real lär inte vinna ligan men jag håller tummarna för att Crisse vinner skytteligan före Messi.

Idag har jag haft träning, som vanligt tänkte jag skriva och det stämmer ju.. Träning as always!
När jag kom hem softade jag och det är ju också standard för mig haha, jag chillar 24/7.
Låg i sängen med mjölkchocklad och kollade på engelsk fotboll tills jag tillslut deckade.
Jag var så fuckin trött! Ni vet känslan när man krigar för att hålla ögonen öppna men inte kan.
Så kände jag, och efter typ två timmars sömn vaknade jag till Tottenhams galna match.

Närmare kvällen beställde jag två fett najsa kepsar som jag tänker flippa med denna sommar!
Imorgon har jag en viktig match borta i Uppsala så jag ska typ försöka sova nu...
Kärlek och Respekt till er alla söta och sköna läsare, sov gott och dröm sött!
Det kommer i alla fall jag göra med den här fina bilden på Cassie.

Kommentarer
» Anonym

VISA KEPSARNA ?

2011-05-08 // 00:06:17
» P

du säger att du chillar fett mycket, men innan gymma du typ hela tiden, va har hänt B?

2011-05-08 // 00:35:19
» Marko

Sho Bryan, Hoppas ni vinner matchen fan. Såg din inspirationsvideo på youtube innan och måste säga att den var riktigt fet! Du är grym!

2011-05-08 // 16:32:32
» Anonym

roll up

2011-05-08 // 19:26:53
» Wiz Khalifa

2011-05-09 // 16:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback