I SHOULD HAVE KISSED YOU (VIDEO)

Omg jag kan inte fatta att Breezy har gjort en musikvideo till den här låten.
Det är en av mina favoritlåtar om inte den ända favoritlåten från albumet FAME.
Ni kanske minns att jag laddade upp låten här på bloggen för några veckor sen?

Musikvideon släpptes för exakt fyra timmar sen ska ni veta, den är helt ny!
Jag fick reda på att den släpptes efter att jag såg Chris Brown's tweet.
Han skrev att det bara är en viral video vilket jag inte förstår mig på riktigt.
Kanske är det så att han tänker spela in en officiel video lite senare..
Jag har ingen aning men det här videon verkar i alla fall galet fuckin nice.

Det roliga är att jag själv inte ens har hunnit kolla klart på den.
Jag kollade i sju sekunder sen bestämde jag mig för att blogga om det haha.
Så nu ska jag precis som er klicka på play och se på videon för första gången.

Kommentarer
» a

han är så fucking sexig !

2011-05-19 // 23:15:49
» destina

videon fulländar låten, sådära äckligt bra.

2011-05-19 // 23:22:37
» Kris

Asså chris brown är FÖR bäst!! <333

2011-05-20 // 07:48:37
» thien

SKÖNASTE KILLEN <3

2011-05-20 // 23:17:12
URL: http://thientingelingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback