Jersey Shore

Shaa vad händer? Hoppas ni alla mår bra för själv mår jag prima!
Jag gör inte så mycket nu utan softar bara i rummet och kollar på Barcelona matchen.
Det jag väntar på är att Jersey Shore ska börja, det är verkligen ett tungt program.
Jag vet inte om ni har tänkt på det men allt dom gör är bazz, tjafsa och festa haha.
Jag började följa Jersey Shore för några veckor sen och nu kollar jag varje kväll.
Jag följer till och med Sammi på twitter, vilka mer tycker ni man borde följa?
Nu börjar det, peace!

Kommentarer
» Anonym

Om du inte följer snooks är det ju ingen jersey shore fan at all! just sayin

2011-05-11 // 23:08:45
» J

Sammi av alla människor! Hon är ju så jävla jobbig! Snooki och Vinny ;)

2011-05-12 // 19:36:19
» Anonym

Snooki & vinny, vinny gör sköna tweets ahahah, föressten va tkr du om sam? Såg att du skrev t henne ahaha

2011-05-12 // 20:25:20
URL: http://lunahs.blogg.se/
» Anonym

Helt enkelt Pauly D!

2011-05-12 // 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback