LOVE

Jag kollade precis klart på programmet Cheaters som går på kanal 11.
Jag ska inte ljuga, jag låg bekvämt i sängen med chips och kollade men det är ju underhållande.
Förstå mig inte fel nu, det är ju allt drama som gör det underhållande och intressant att se på.
Bortsett från det är så är det ju bara sorligt och tragiskt, jag menar orka vara otrogen.
Man tycker så synd om offren som själva får se på film exaktt hur dom blir playade.

Jag kan förstå att det inte är kul att bli busted framför kameror men rätt åt dom.
Att vara otrogen är så fel. En snubbe i kvällens avsnitt försökte lägga skulden på sin fru.
Han sa att hon inte get honom det han vill ha och därför sökte han efter kärlek hos en annan.
Okej man förstår vad han menar men man ska inte behöva vara otrogen pga det.
Prata om det istället, för ett framgångsrikt förhållande krävs ärlighet.. Trust me I know.
Vad det än gäller så måste du kunna berätta för din tjej/kille hur du känner.

Ibland hör man hur komplicerat vissa har det i sina förhållanden.
Allting är bara negativt och varje dag är ett krig, ärligt talat sånt ger mig huvudvärk.
Och ibland kan det kännas så fuckin skönt att vara singel om ni förstår vad jag menar.

Kommentarer
» S

men frågan är bara bryan kommer du verkligen stå för allt du säger om hur tjejer ska vara och killar för att det deras förhållande ska vara framgångsrikt eller om att tjejen/killen inte ska vara otrogen och si och så ,kommer du verkligen tänka på allt du har sagt om hur ett bra förhållande ska vara och så när du har en tjej och är i ett förhållande.för att det här är inte första gången du skriver om förhållanden i bloggen oc h kärlek

2011-05-21 // 12:09:08
» Cheaters

Bara så att du vet så e programmet fejkat...

2011-05-22 // 11:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback