Mina fräscha Vans som jag köpte igår!


Kommentarer
» Anonym

vad heter din systers blogg ?

2011-05-30 // 13:43:12
» Anonym

skiiiit fula

2011-05-30 // 16:30:14
» hade det funnits en ''gilla'' kanpp så hade ja tryckt som fan ;)

2011-05-30 // 16:51:35
» Fanny M Lundberg

måste bara säga att du är så stört sköön, hittade din blogg av en slump och du är min nya favorit no doubt!! sluta aldrig göra videos, skrattar så sjukt mycket varje gång, asgrym utstrålning och skönaste garvet har du haha!! take care=)))

2011-05-30 // 21:34:52
URL: http://fannymlundberg.blogspot.com/
» Hanna

Kom bara att tänka på, vad är det som är så speciellt med vans? Är det något ovanligt med dem eller är de bara skor som blivit populära? Har sett dem typ över allt kom jag på när jag såg att du bloggade om dem och vart köpte du dem?

Love

2011-05-31 // 20:05:10
URL: http://haniita.blogg.se/
» ta upp nåt av det här, :)

vill ge dig tips på saker du måste ta upp i bloggen



tjejer som inte kan gå i högklackat, det är ju skämmigt?



tjejer med mjukis, inte tjejigt



tjejer som färgar deras hår rött, för rihanna har det



ghetto girls, som går runt o sjunger vid tbanan o tror de kan sjunga



tjejer som röker



tjejer som har leggins, och som inte täcker röven, man ser fan hur deras trosa skär in i röven, ni får inte uppmärksamhet om det är det ni tror!



tjejer som går efter killar som inte är lika gamla som de..pedofilvarning?



im out!!!

2011-06-01 // 16:04:43
» Latife

Fastnade verkligen för din blogg :)

Jätte fin är du, och du snackar om helt rätt saker!

2011-06-02 // 13:01:59
URL: http://iiifes.blogg.se/
» loloftajagsäger

Du är så cool för du går med cali kläder och köper vans..du är nästan med i gänget snart aka The cool kids

2012-01-04 // 17:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback