#MUSIC

Just nu sitter jag i vardagsrummet med min laptop och laddar ner musik.
Mamma och Pappa köpte nya soffor igår och dom är galet bekväma därför sitter jag här.
Vem vet jag kanske kommer börja kampa i vardagsrummet under nätterna från och med nu ha.
Nä men mysigt är det, speciellt när man sitter med hörlurarna på mitt i mörkret och lyssnar på rnb.

Som ni ser på bilden har jag på mig en t-shirt från Cybergymnasiet...
Jag har inte gått där, jag kommer inte ens ihåg hur jag fick tag på den.
Haha ärligt talat, kanske en tjejkompis till mig har glömt den hos mig?
Anyways jag hade tänkt fortsätta ladda ner musik nu, peace!

Kommentarer
» Tangz

Haha tung bror! Att ha en tröja från Cybergymnasiet utan att veta vart den exakt kommer ifrån! ;)

2011-05-18 // 00:00:30
» destina

HAHAHA jag går där :P

2011-05-18 // 02:42:35
» habeessh

vilken skola gick du i bror?

2011-05-18 // 18:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback