SHOOOOOO!

Shoo jag ligger i sängen och äter frukost, vad är det man brukar säga på engelska? Breakfast in bed...
Idag vaknade jag prick klockan 1 och jag måste säga att jag sov riktigt fint inatt, riktigt fint.
Jag skrev aldrig det här eller på twitter men jag var uppe sent på natten och laddade ner musik.
Ni kommer inte tro mig men jag satt och tankade hem musik från 00:10 till 02:30.
Rätt så lång tid eller hur.. Men det var värt det, fett sköna låtar har jag nu och det känns skönt.
Eftersom jag hatar att ligga efter för mycket när det gäller musik, förstår ni vad jag menar eller?
Om det t.ex. har gått 2 månader utan att jag laddat ner nya låtar så kan det vara OKEJ.
Men har det gått 3-4 månader så är det på tiden att hoppa på tåget igen annars blir det jobbigt.
Annars blir det som det blev för mig inatt, jag fick sitta i timmar och ta igen månaderna jag missat.

Idag ska mina två kepsar som jag beställde förra veckan komma, tror jag..
Om inte dom kommer idag så landar dom säkert i Sverige imorgon, men jag längtar som fan.
Dom är fett najsa och jag har letat efter sånna kepsar i ett tag, ända sen December faktiskt.
Precis före jag vaknade, alltså när alarmet på mobilen ringde och jag alltid tryckte på snooze.
Så halvsov jag och typ drömde om kepsarna, jag drömde att dom hade skickat fel kepsar!
Så nu är jag lite orolig för att det kommer bli så hahah, ska rulla nu. Spanar in senare.

Kommentarer
» Anonym

Plutten då!

2011-05-16 // 13:23:13
» Jasmine Cookie Brown

Haha jag vet exakt vad du menar! Ska nog också ta och fixa lite ny musik på min ipod ;)

Puss

2011-05-16 // 13:31:39
URL: http://www.jasminebrown.se
» dinfetakompis

Claude kelly -Lies

Ladda ner den riktigt sköön!

2011-05-16 // 20:21:46
» Sara

faan vad sexxi du eeeeee kmr dööö <33333

2011-05-17 // 17:32:40
» soffi

vart fixar du musiken ifrån ? verkar ha schysst smak :)

2011-05-17 // 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback