Skön stämning

Min syrra Diana kom tillbaka från Cypern idag och är hemma hos oss och hälsar på just nu.
Det är en skön stämning eftersom hon har varit saknad och har kommit med lite presenter.
Min farsa fick en flaska whisky och min andra syrra Liza ba: "Today you gonna drink ehh".
Hon skämtade så klart men det första jag gjorde när hon sa så var att eka haha.
Jag satt på toan och ba: "YEAH OH YEAH" (Pauly D rösten). Om inte Liza började garva haha.

Det är som sagt en skön stämning i huset!
Jag sitter och väntar på att Jersey Shore ska börja klockan 20:00.
TVn är på i mitt rum på kanal 5 men det är lugnt eftersom jag har reserverat Jersey Shore.
Det betyder alltså att när Jersey Shore börjar byter TVn kanal automatiskt och det är ju chill.

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys...
Jag städade mitt rum tidigare idag så det är fresh som det ska vara.
Nu ska jag ladda med Sour Cream Onion chips, mjölkchoklad och lite annat smått och gott.
Dags att lägga mig på sängen och softa, du har mitt nr.. De ba dra iväg ett sms ha!

Kommentarer
» Anonym

vart ser du det programmet ngnstans?

2011-05-13 // 22:13:51
» winta

Hej Bryan skulle du kunna göra en top tio lista på dom bästa filmerna du har sett? Jag skulle verkligen uppskatta det :)

2011-05-14 // 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback