Soft Fredagskväll

Orkar inte ta någon bild med camen så jag kör på den här istället.
En bild som jag tog 2008 när jag kom hem från Los Angeles.

Hursomhelst, Fredagen börjar närma sig sitt slut och den har varit lugn.
Jag har slappat i rummet ända sen jag kom hem från min träning tidigare ikväll.
Jag har druckit massor med festis, tjockat mig med mjölkchoklad och kollat på tv.
Det finns ett program som jag gillar, den går på kanalen National Geographic.
Och heter fången på främmande mark, det är sjukt vad vissa har gått igenom...

Förutom att jag skriver det här inlägget ligger jag och kollar på fotboll.
Jag kollar på en MLS match mellan New York Red Bulls och Kansas City Wizards.
Precis som jag skrev på min twitter och fan-page kan jag se mig själv lira i MLS.
Arenorna är fullsatta, det är bra tempo i matcherna och jag kan språket.
Dessutom älskar jag landet America så why not liksom?
MLS är verkligen en nice liga och det är kul att se att fotbollen växer i USA.

Jag hade tänkt ta ett varmt bad nu så jag tar med mig laptopen för musiken.
Det är dags att sätta på min lugna spellista från iTunes och njuta lite grann.
Jag tar även med mig min iPhone så jag kan twittra med mina följare!

Kommentarer
» thien

god damn!

2011-05-08 // 12:11:56
URL: http://thientingelingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback