Söndagen

Jag laddar upp en gammal bild på mig eftersom jag inte orkar ta en ny, jag har årets finne på näsan!!
Det kanske ni vet om? Jag antar att dom flesta har sett min status på facebook hehe, det är knaz.

Min Söndag började med att jag sov en timme extra för att jag alltid tryckte på snooze.
Efter en helt OK frukost rörde jag mig utåt för att ta bussen till Sollentuna och sen byta till tåg mot Väsby. Vi hade match idag men jag spelade inte eftersom jag är skadad, för er som undrar så sträckte jag baksida lår under träningen i Torsdags. Men hursomhelst, jag klev på bussen och såg direkt två tjejer.. Ena har jag till och med på facebook så jag visste inte riktigt om jag skulle hälsa eller inte. Som jag skrev i början har jag värsta finnen på näsan så jag typ undviker ögonkontakt med folk, speciellt tjejer hehe. Mitt självförtroende ligger inte på topp kan jag säga, så jag gick förbi utan att hälsa och täckte samtidigt näsan med handen. Fan vad skönt tänkte jag, jag klarade mig.. Men gissa vad, på nästa station hoppar deras vänner på. Och en av dom har jag också på facebook. Jobbigt läge tro mig, men jag klarade mig fint återigen och hoppas nu bara på att den här jävla finnen kan försvinna. Jag tänker inte klämma på den, det har jag lärt mig av tidigare erfarenheter hehe.

Jag kom tillslut fram till Upplands Väsby, stället som jag diggar galet mycket måste jag säga.
Bara för att jag är skadad så betyder det inte att jag ska softa och se på våran match nej, nej.
Jag joggade lite lätt runt springbanan som finns där på träningsanläggingen.
Efter gick jag till gymmet för att köra lite överkropp, tog en dusch och sen kollade jag på matchen.
Den slutade 1-1 vilket innebär att vi fortfarande inte har förlorat en enda match i serien.
Lite synd att vi inte lyckades vinna med tanke på att vi spelade med en man mer i typ en kvart.
Men det är lugnt, vi leder serien med 1 poäng så det gäller bara att vinna nästa.
Jag hoppas också kunna vara tillbaka till matchen nästa vecka för spelsugen är jag verkligen.

När jag var på väg hem från matchen med mina polare kom det fram några tjejer till mig.
Dom frågade om jag kunde ta kort med dom och självklart gjorde jag det.
Som alltid är det lika kul när läsare/fans kommer upp och vill ta kort, speciellt tjejer hehe.
Det är bara kärlek och vid gallerian var det några boys som frågade varför jag inte lirade idag.
Jag är skadad sa jag och då sa dom att det var därför vi inte lyckades vinna.
Det är verkligen nice att veta att man har folk i olika ställen som diggar en, tung är ni.
Och det är därför jag diggar stället Väsby, tunga boys och fina tjejer.. Är det inte så ha!?

Nu ska jag rensa lite saker som skor och kläder, vi håller på städa i huset så saker ska bort.
Mamma har typ slängt in 20 par skor i mitt rum och sagt till mig att bestämma mig vilka jag ska behålla och vilka som ska slängas. Samma sak gäller kläderna hehe.. Storstädning på G!!

Kommentarer
» Anonym

ta bild på det du ska slänga o ha kvar :D

2011-05-15 // 21:24:53
» Bryans broder

Hahahaha wa vilken dag asså... Ta bort finnen brosh, jag har haft flera svär haha tar bort dom HELT OS det är äckligt med finnar!! Men hoppas att due med nästa match bro och hoppas också att du gör mål i den matchen..



Lycka till nästa match om du är med broder hoppas du gör ett mål också!!

2011-05-15 // 21:42:41
» Sara

Kan du nt visa dina tattos ? :)

2011-05-16 // 16:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback