Im Single.

När det kommer till förhålllanden kräver jag inte mycket från min tjej.
Jag är ärlig, visar och ger kärlek, samtidigt som jag är en mycket bra vän.
Vad är det man brukar säga? Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Just därför vill jag att min tjej är densamma.

Jag ska inte ljuga, jag är väldigt kräsen men det är ingen hemlighet.
Folk som känner mig bra vet redan om det, även mina trogna läsare.
Vissa kan tycka att det är dåligt men jag tycker att det är bra.
Jag blir inte tillsammans med vem som helst, det ska kännas rätt.
100% rätt! Annars vet jag om att det bara kommer bli fel i längden.

Jag vill kunna gå ut med min tjej utan att ens tänka tanken att kolla på andra.
Och när jag hittar henne, hon som får mig att inte vilja ha någon annan.
Så kommer jag aldrig att släppa henne, tro tro mig.
Men under tiden lever jag bara livet!

Kommentarer
» thien

#word!

life's too short to waste it on unnecessary things.

but you're still young and there's no need to settle down right now.

live life and appreciate #everything!

2011-05-22 // 12:04:07
URL: http://thientingelingle.blogg.se/
» cindy

Hittade precis hit till din blogg genom en länk som folk lagt upp på facebook " Asså kort hår är fett fult! " .. haha du är riktigt skön kille & en annan grej som är ett + är att du ser faktiskt bra ut :) du verkar ha riktigt skön humor & skriver om dina åsikter, en blogg jag kmr fortsätta läsa, keep it up! :) / cn

2011-05-23 // 23:32:14
URL: http://www.nattstad.se/bbaracn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback