They say Im movin too fast

Shaa! Kom hem för inte så längesen, det är rätt sent och ni undrar säkert vart jag har varit?
Jag har varit ute och tagit en kvälls, eller ska man säga nattpromenad med en kompis.
Det var chill, jag tog på mig dubbla tjocktröjor och ett par sköna mjukisbyxor att gå i.
Jag räknade med att vi skulle vara ute i typ 40 minuter but I was wrong hehe.
Vi var ute i 2 timmar men det var som sagt chill, vi snackade om allt möjligt.
Och det var verkligen skönt att rensa tankarna lite grann, det behövs!

Jag ska sova nu, spana in här imorgon så ska jag bjuda er på sköna inlägg.
Natti.

Kommentarer
»

hjälp jag är beroende av din blogg, har den som huvud sida när jag loggar in =)

2011-05-10 // 09:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback