Till tjejer med kort hår


Kommentarer
» namnet är inte viktigt

helt ärligt det här är inte hat eller något, men du sitter och klagar på tjejer, tänk att en del av tjejerna du klagar på kan ha det finaste hjärtat, en del kanske har problem som gjort dom lite större än spinkiga tjejer, du kan inte förvänta dig att alla tjejer ska vara perfekta, alla har inte råd till löshår, alla har inte lätt att gå ner i vikt, du tar i för lite, skriv om ditt liv o dina drömmar istället för att sitta o klanka ner tjejer som inte är smala me långa fina ben. en del tjejer tar åt sig faktiskt av det du säger, och hur fint är det. jag hatar inte för jag vill bara säga de här till dig. en del tjocka tjejer trivs med sin kropp och dom blir älskade för den dom är inte hatade för kroppen dom har, ibland är det bättre att hålla sina åsikter för sig själva, tänk att du själv inte heller är perfekt.

2011-05-23 // 21:22:11
» Vanessa

HAHAHAHAH tung är du bryan !

2011-05-23 // 21:23:47
» Sara

jheeezzzz please stop it på en gång. jag kan erkänna att du ser helt okej ut men inte WOW så sluta bete dig som att du är världens snyggaste osv. that aint workin

2011-05-23 // 21:23:52
» stasy

affro då?

asså inte runt fro utan långt krull/lockigt?

2011-05-23 // 21:24:53
» david gonzalez

hahah va yung bryan från skund 0- 8 hahaha va tung du pratar där :p

2011-05-23 // 21:29:04
» Ziggie

Hajar vad du menar Bryan men visst finns det fräscha guzzar med kort hår jag menar typ Rihanna. Hon har kort hår men fortfarande fräsch modell XL. Keep doin your thing peace

2011-05-23 // 21:29:24
» Anonym

hahah va tung bryan från skund 0- 8 hahaha va tungt du pratar där :p

2011-05-23 // 21:29:48
» Bea

Bryan jag respekterar din åsik. det är såå jävla roligt att höra vad du tycker och tänker om saker.

En fråga tycker du inte att om man ska kunna ha den frisyren som Cassie har så måste man ha självförtrode, hela grejen är inte håret. det måste vara personen som ha klippt sig måste visa att detta är jag Love it or hate it. Man måste ha SWAG för att kunna klippa sig som Cassie och man måste ha självförtroende.

Men jag fattar vad du menar SLUTA KLIPP ER SOM CASSIE. Jag är blir trött på att se folk meh huvet halvt rakat. Om ni ska raka håret så tveka inte KLIPP DET FÖR FAN.

Jag har själv Kort hår (mohawk aktigt ) och just nu håller jag på med att fixa mig till sommaren för det är dags för folk ska se något nytt. SO med detta sagt så vill jag säga VISA FOLK NÅGOT NYTT PEOPLE GET PRETTIER FOR THE BOYS :)

2011-05-23 // 21:34:40
» johanna w

ja lovar dig bryan! riktig fet är du!!! hahhaha klockren!



2011-05-23 // 21:40:18
» manne

exxaaaktt !! skönast äru mee

2011-05-23 // 21:40:45
» Anonym

vad fan är det med dig och dina konstiga inlägg sen igår? tror du verkligen folk lever för att göra dig lycklig eller? haha fes. skulle inte kollat bak en sekund om jag såg dig :) btw!! (jag har långt hår real natural också ;) ) men ja hatar inte på folk!!

ville bara säga det! kärlek o respekt

2011-05-23 // 21:42:07
» hatare

Tror nog du märkte hur mkt uppmärksamhet du fick av din första video blogg så drf fortsattade du att göra två hat videosar till för att provocera folk och du får mer komentarer !

2011-05-23 // 22:02:17
» bryan!!

hahahahahahah svamp asså du e tuuuuuuuuuuuuuung

2011-05-23 // 22:05:02
» Betiel



Det där var nog det fulaste jag har hört i hela mitt liv, hatar inte någonstans, men detta var droppen, hör du själv hur det låter eller? du sänker otroligt många tjejers självförtronde när du säger "aa killar tänker si o så" nej det är DU som tänker så, du behöver inte dra alla över en kam och säga att alla killar dissar det här, och snälla nån , man behöver inte ha långt hår/löshår som kim kardashian, beyoncé o.s.v man kan vara vacker med kort hår eller snaggat som amber rose, rihanna o.s.v. och vadå "lägg ner med snaggandet som cassie" den frisyren är ju fierce och den sticker ut eller hur?

du borde verkligen skämmas för dom senaste videon du har lagt ut, om tjocka tjejer/kort hår och jag vet inte vad. du lever i den egna bubbla där du tror att tjejer måste vara perfekta i dina ögon. lyssna, ingen är perfekt. du kan helt seiröst inte säga att man måste göra något åt att man har kort hår, det är samma sak som att säga, DU ÄR FAN SVART, GÅ OCH BLI VIT.

det där var riktigt lågt av dig bryan, trodde du ökade tjejers självförtroende, men visst trodde jag fel.

2011-05-23 // 22:13:44
URL: http://betielsworld.blogg.se/
» lilly ;)

Bryan, i början visade du att du var en snäll människa, du verka ödmjuk etc. men vad fan har hänt nu? palla hata på allt som rör sig. Tro mig det finns viktigare saker i livet än att klaga på folk. Tror du verkligen att folk som är födda på detta viset bestämde sitt egna utseende eller ? Låt folk vara och sköt ditt. du är långt ifrån perfekt tro mig, det finns jävligt mycket fel på dig också, din personlighet är en början. ha ett trevligt liv! sista gången man besöker din blogg!

2011-05-23 // 22:17:01
» Anonym

hahahahaha är din nya grej att provocera eller? hahahah

2011-05-23 // 22:40:03
» sd

Bryan Bryan, sakta i backarna. Du borde tänka efter före du lägger ut såna här inlägg. Ok om du skriver dina tankar i dina dagbok men var försiktig med att publicera sånt i en blogg som du vet läses av så många, speciellt tjejer. Jag är själv en tjej med kort hår, jag tar absolut inte till mig av det du säger men jag vet att det finns yngre tjejer än mig och med sämre självförtroende. Jag älskar mitt hår och får trots det mycket uppmärksamhet av killar (inte får att det är något jag söker) jag antar att smaken är som baken så dra inte alla killar över en och samma kam genom att säga att killar tänker si eller så.

Jag tycker det skulle passa dig mycket bättre om du istället publicerade ett inlägg där du hyllade tjejer av olla slag : korta, långa, smala, mulliga, korthåriga, långhåriga, mörka som ljusa och säga att trots allt så är det ni som " runt the world" precis som Beyonce sjunger sin nya singel :D Peace!

2011-05-23 // 22:44:42
» Bryan bögen

Jag hatar Svarta bögar som leker Fina men är SKIT fula då syftar jag på bögen bryan och jag hatar din feta stora avlånga fula panna... Snälla gör den lite kortare horunge

2011-05-23 // 22:51:02
» Bryan bögen

Jag hatar Svarta bögar som leker Fina men är SKIT fula då syftar jag på bögen bryan och jag hatar din feta stora avlånga fula panna... Snälla gör den lite kortare

2011-05-23 // 22:51:51
» Anonym

hahhahahahahah due BÄST!

2011-05-23 // 23:03:29
» Anonym

HAHAHHA bryan du är FÖÖÖÖR SKÖÖN JAG SVÄR !!!!! HAHAH

2011-05-23 // 23:18:36
» Artin

HAHAHHAHAHHA mannen jag LÄNGTAR till nästa sågning! FORTSÄTT BROR!!!!!!

2011-05-23 // 23:18:51
» Anonym

hahhaha

2011-05-23 // 23:19:11
» FÖREDETTA läsare

Mannen, vi hade respekt för dig fram tills att du började skriva hur tjejer ska se ut. wtf vem fan lägger ut 3 videoinlägg där du säger vad alla killar tycker om tjejer och hur dom ska se ut. "kärlek och respekt" IN MY F..... ASS!

2011-05-23 // 23:19:34
» Anonym

HAHAHAHAHHHAAHAHA INGEN VÅGAR KOMMENTERA DITT LOGG INLÄGG SOM IGÅR IDAG FÖR DOM VET VAD SOM INNEBÄR !!!!!!!!!! HAHAHHHAAHHAHAHHAHAHAHAH

SÅ DÄR E BEVISET ATT FOLK VILL VA DIN VÄN PÅ FB BRYAN

2011-05-23 // 23:20:03
» melissa

Är det verkligen värt att förlora mer än hälften av dina läsares respekt för att få uppmärksamhet?

2011-05-23 // 23:20:20
» Anonym

Det här har varit min favorit blogg i två år, jag älskar denna bloggen. Jag såg upp till dig. Jag är speechless, vet inte vad jag ska säga. Jag har sjukdom och jag är i stor i kroppen. Jag kan inte gå ner i vikt, det går i familjen, vi har en sjukdom. Min mor dog av att hon gjorde fettsugning. Alla klankar ner på stora, varför ? varför varför? min mor dog av det. Och detta är första sommaren i hela mitt 18 åriga liv jag vågat gå ut i shorts för jag tänkte, varför får bara ideologi kroppar bära allt, är vi inte människor? men tack så mycket, jag tänker aldrig i mitt liv mer gå med sånt. Jag mår så dåligt nu, från att ha byggt upp mitt förtroende i flera år så rasar de bara så. vill tacka dig så hemskt mycket.

2011-05-23 // 23:24:07
» Anonym

hahhahaha asså spik ful e du, bättre med vårdat hår än fucking slita toppar!

2011-05-23 // 23:25:02
» vanessa

care

2011-05-23 // 23:32:55
» Tuva

Dina senaste blogginlägg är helt enkelt BÄST!!!!!!!!

2011-05-23 // 23:32:55
» jessica

asså så skön du är bryan :D

2011-05-23 // 23:33:33
» karin

håller med Betiel's kommentar så jäääävla hååårt!

2011-05-23 // 23:35:10
» o na na whats my name..

HAHAHAAHAHAHA vill först säga att jag har kort hår och jag älskar det vilket är det viktigaste, men detta inlägget är bara föööör braa bryan FORTSÄTT SÅÅ du har gjort kaos hahhaahah nu för tiden besöker jag vartenda minut

undra vad du ska hacka på nästa gång (längtar konstigt nog, vilket säkert många andra gör) ses om en minut..

2011-05-23 // 23:40:04
» Anonym

bryan jag diggar dig välidgt mycket, okej alla har åsikter men vad har hänt med dig? du har börjat klaga på allting och som tjej känns det jobbigt att läsa din blogg om jag ska vara ärlig.. vad fan äre här? saknar gamla bryan :(

2011-05-23 // 23:45:02
» KOLLA VA JAG HITTA PÅ EN TJEJS BLOGG

Klickade mig in på ett utav mina "favorit bloggar" nämner inte namn, men hoppas alla vet vem jag talar om;)

aja denna killen tror verkligen att han har rätt i det han säger. att alla killar tycker att tjejer med kort hår är skit fula, och att dom måste få långt hår.

det där var inte ens en åsikt, det där var det barnsligaste jag har hört på länge, och det roligaste faktiskt. VEM FAN SÄGER SÅNT? utan krydd nu, det där var ju fan för mycket. okej okej man kan tycka att det är finare med längre hår beroende på ansiktsformer o.s.v , det passar ju inte på alla. men att säga att ALLA killar tkr så, nej edt kan inte stämma.



folk lever inte för att göra andra lyckliga via utseende? vi lever fan i en värld där alla ser likadana ut på olika sätt. korta som långa, tjocka som smala, kort hår, långt hår, vitfärgade, mörkhyade, vi är ändå samma människor med fucking samma organer och allt de där!!!!

o att säga att tjejer är si o så, killar tycker så o inte så, lyssna. du är inte nån jävla gud som ska veta hur alla ska betee sig och se ut. that aint workin'

man kan fan inte sitta o klaga på andras utseende, man kan fan itne förvänta sig att alla människor är felfria, vid det här läget tror fucking den här jävla "mr perfect wannabe" att man ska lyda honom o ta åt sig, vet inte om han spelar provocerande så att han ska få fler läsare, men faan vad du tappar alla läsaranas respekt. ännu en gång säger jag bara: SKAM. och spottar på dina värdelösa "åsikter" pfft.. åsikter är de sista de borde kallas.

fyfan va mobbad du är B! tänk på att de finns vissa små tjejer som läser din blogg som kanske mulliga och du sänker deras självförtroende ! jävla barn du e, ett riktigt barn, vem fan mognar inte upp efter 20 år, snälla nån du är 20 ÅR GAMMAL OCH SKA SITTA O SNACKA SÅNT

han hatar som fan och sen säger han alltid på slutet av de han säger "Kärlek och respekt" Snälla, det du borde säga är "Hat och orespekt" du hatar på allt som rör sig och du har ingen respekt för något. du e så jävla pinsam,

snälla det finns vissa som känner sig bekväma i sin kropp oavsett om den är tjock eller smal, vem har sagt att det är bara dem som är smala som ska få gå runt i bikini,shorts eller mini kjolar asså det spelar ingen roll om en överviktig person går runt med bikini i stranden, om du tycker att det är äckligt så får du fan skärpa till dig om man känner sig bra i sin kropp (tjock eller smal) så får man ha på sig vad man vill. en sak till tänk dig när du hittar "your cinderella" och hon är fett kattig fin kropp och fint utseende sen så efter du gifter dig med henne och sen så får ni bran och sen så blir hon tjockare än vad hon var när ni träffades, vaddå ska du skilja dig med henne eller säga till henne att gå ner i vikt snälla.



http://betielsworld.blogg.se/

2011-05-23 // 23:53:39
» Anonym

hata tjejer dagen eller?

2011-05-24 // 00:08:17
» Anonym

Haters sluta kommenera! Va glada istället. han ger er råd och istället för att lägga en kaxig kommentar, ta åt er istället han säger hur vi killar tycker!

2011-05-24 // 08:22:57
» Helan

Hahahahahahhahahah för tung är du!

Kärlek till dig Bryan Massa !

2011-05-24 // 09:07:28
» J

Inser du hur fel allting låter som du säger?



Det är intresseant för man får en helt annan bild av dig än man hade förut. Nu börjar du bli den ytliga skitstöveln som spelar lite allan ballan, lägg ner den stilen den klär dig inte någonstans! Jag diggar dig och din blogg, men när du börjar bli elak så blir du som alla andra töntar som tror att dom kommer längre på att vara spydig och leka cool. Varför bryr du dig så galet mycket om hur människor ser ut, du får jättegärna skriva ett inlägg om det och jag tror inte att jag är ensam om att vilja veta.



Peace!

2011-05-24 // 12:56:34
» steffi

men äää ni med, han vågar iallafall vara sig själv.

låt han ha sina åsikter, som om ni inte har de? låt han uttrycka den också, han säger bara vad han tycker inget fel med det, om han tycker de fult att tjejer har kort hår, fine? asso vad är problemet? ta inte åt er ni som har kort hår.. han säger bara va han tycker, men om ni tar åt er så mycket att ni verkligen vill ändra er pågrund av att en person uttrycker sig då har ni problem. om ni känner er fina så bra, fan skyll inte bryan han säger ju bara vad han tycker och de finns inte många som vågar utrrycka sig, RESPEKT BRYAN !

2011-05-24 // 13:51:30
» Betiel

Förstår mig inte på er som "stöttar" honom, detta är fan sjukt, han snackar för helvete inte om sina åsikter, han snackar åt alla killar, han säger att ALLA killar tycker så, snälla, det finns för mycket av idioter som du.

2011-05-24 // 18:01:35
URL: http://betielsworld.blogg.se/
» Bryan har tappat det

Måste bara hålla med "Namnet är inte viktigt" personen. Inget hat eller så, MEN bryan du är inte direkt en 10:a så du kan ställa så mycket krav på folk. och dra inte alla killar över en kant genom att säga, "vi grabbar tycker si och så" alla har rätt till sin smak, även du, så försök inte hjärntvätta någon, då e du inte alls mkt bättre än kissie.



Tänk om ens hår växer 2cm på ett år då? man får lixom jobba med det man har, hellre äkta vara än fake as bitch. Du kan ju fråga dina läsare vad d har för smak? kan ju börja med att säga att killar med platta näsor är ett bigg no no, ;) kram



Obs. undra inte på vrf du fortfarande är singel

2011-05-24 // 19:06:50
» Anonym

Bryan sluta snacka för alla killar! och sluta tro att alla ska se ut som cassie eller hur hon nu stavas du kommer aldrig få henne så sluta be folk se ut som henne ALLA SER UT SOM DEM ÄR SLUTA HAATA!!

2011-05-24 // 19:55:51
» Ezzo

I det här fallet är det inte håret det hänger på ;) Jag mår har kort hår men killar vänder fortfarande på huvudet när de ser mig. Men smaken är som baken vännen, det du hatar kan vara det någon annan älskar.

2011-05-24 // 20:25:30
URL: http://ezzo-this-time.blogspot.com
» A

HAHAHAAHAHAHAHAHAHA svamp HAHAHAHAHAH den där va bra HAHAHAHAHAHA, men va taski, men den va bra ändå, men taskigt hahahahaahah!

2011-05-25 // 00:05:32
» Anonym

Jag ska inte komma och hata på din blogg nu men på riktigt. Jag diggade din blogg som fan och allt. Det som gjorde di fin var din personlighet som man fick sr genom bloggen. Du lät inte hatarna ta ner dig eller något men nu värkar som im du har har blivit en av dom. Personligen har jag tappat respekt för dig.

2011-05-25 // 00:06:22
» Anonym

Folk som försöker trycka ner andra gör det bara för att de innerst inne har lite problem. Sen vad det är för problem vet man ju inte, det kan vara problem med självförtroendet, De mår bättre av att trycka ner andra. Alla tjejer där ute ta inte åt er av Bryan säger alla hans senaste inlägg tyder på att han mår dåligt, kanske eftersom att han rå bänkad i Väsby



Såna här Negativa människor som Bryan kommer alltid att finnas no matter what och det viktigaste är bara att man tar så långt avstånd som möjligt från dem!

2011-05-25 // 03:24:25
» =)

HAHAHAH PALLA fett synd!! okej att du vågar säga vad du tycker...Men palla, du är direkt INTE värstaaa PANG PANG FETT SNYGG som tror att alla tjejer ska springa efter dig och kolla själv på ditt hår, du borde nog kanske ta och gämna ut lite på håret där i toppen

2011-05-25 // 14:40:05
» Tovan

Så man ska lägga ut typ 800 spänn för att DU ska tycka att man är snygg, spelar ingen roll om man trivs i kort eller?

2011-05-25 // 15:45:59
» Sitav

Vänta, vem i helvete bad dig bli talesman för andra killar. DU gillar inte tjejer med kort hår, DU är emot tjocka/överviktiga tjejer. Sluta lek att alla vill ha dig och ge dina råd som är värdelös, gör något vettigt med ditt liv, du som trots allt är så pass ung.

2011-05-25 // 18:16:36
» Sitav

Vem i helvete har bett dig vara talesman för alla män? Det är DU som inte gillar kort hår, det är DU som har något emot tjocka/överviktiga människor, DU, DU, DU. Sluta yttra dig om vad andra tycker när det är dina åsikter

2011-05-25 // 18:21:34
URL: http://[email protected]
» moa

Åttahundring? haha

2011-05-27 // 17:21:50
» Lovisa

Vad tycker du om Rihanna och hennes hår då? Jag tycker att det ser sjukt snyggt ut på henne, riktigt fint och inne. ??

2011-05-27 // 23:31:34
» Nella

Alla killar tycker inte som du. Det finns vissa som inte passar i långt hår? ska man gå och se ut som en häxa eller? shit,

2011-05-28 // 12:43:45
» Mia hööö

så jävla äckli du har blivit, först säger du att det är insidan som räknas på en tjej sen börjar du klaga på håret och tjocka människor. Försök inte leka att du är fin för det du håller på o säger nu gör dig bara så äckligt ful. Du vinner inget på det du håller på med du kommer aldrig få en tjej om du ska klaga så. Tjejer ska ha kött annars är det inget o ha. Visst om du vill ha en bimbo tjej fine kör hårt. Men du har sänkt jävligt många tjejers självförtroende nu + att du har blivit skitful i mina ögon så jag tänker inte läsa din blogg nå mer.

2011-05-31 // 16:20:43
» Sarah

Och vem fan är du att man skall lyssna på dig? Du är ful jävla neger, kan du inte bara inse hur jävla ful du är? Okej, om du var snygg så skulle det gjort saken bättre, men du är OTROLIGT ful. Stackare.

2011-07-28 // 03:18:48
» Anonym

Ps. verkar inte som att du haft tjej. För du klagar på normala tjejer, o vill ha en perfekt, haha tro mig, dom som är så snygga skulle aldrig dras till dig, negerfitta.

2011-07-28 // 03:20:09
» Anonym

Tack för att du upplyste mig om den definitiva sanningen; att långt hår är fint på tjejer.

Detta får mig att vilja skaffa kort hår bara för att slippa den där extra äckliga blicken från dig. Tack.

2011-10-03 // 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback