Update!

Finally, så har jag nu en design som inte hackar upp sig eller segar till bloggen!
Jag måte tacka Hanna som har varit den som fixat allt detta för mig.
En helt ny look som är stilren och fräsch precis som jag vill ha det.

Jag berättade för henne hur jag typ vill att designen ska se ut.
Och jag måste säga att hon gjorde ett grymt bra jobb, hon prickade mig fint.
Ni är väl glada nu ha? Inte ska man behöva vänta i 100 år för att besöka en blogg.
Denna design funkar perfekt med vilken webbläsare ni än använder er av!

Min blogg är nu mer personlig eftersom den kännetecknar mig mycket mer.
Den är enkel precis som jag är personligen, jag är väldigt enkel vilket ni redan vet om.
Allt från min klädstil till hur jag är som person, jag hatar att komplicera saker och ting.
Den nya looken här på bloggen blir också mer personlig för att ni hittar mina networks.
Allt från Twitter till min Fan-Page hittar ni bland länkarna där uppe ovanför headern.
Sen är även veckans låtar + veckans musikvideo tillbaka på högersida av bloggen.

Jag hoppas verkligen ni uppskattar den nya designen, låt mig få veta vad ni tycker.
Kärlek & Respekt!

Kommentarer
» Sina

Skitgrym design! Jag kan erkänna att jag inte direkt var ditt största fan förut just för att jag hörde ditt namn hit och dit av tjejer med drömmande blickar. Men nu när jag läst din blogg och allt... damn, I like you! Grym stil, du kör på, och du ser alltid upp. Good luck with everything, jag håller tummarna för dig.

2011-05-20 // 23:21:50
URL: http://accordingtosina.blogg.se/
» Sina

Skitgrym design! Jag kan erkänna att jag inte direkt var ditt största fan förut just för att jag hörde ditt namn hit och dit av tjejer med drömmande blickar. Men nu när jag läst din blogg och allt... damn, I like you! Grym stil, du kör på, och du ser alltid upp. Good luck with everything, jag håller tummarna för dig.

2011-05-20 // 23:22:01
URL: http://accordingtosina.blogg.se/
» Ida

Kommentaren har absolut ingenting med inlägget att göra. Kände bara för att skriva ner en rad eller två. Jag måste bara säga att jag älskar din blogg, du verkar rätt smart och är söt, känns lite som om jag smörar men jag bryr mig inte ;) Well, visst finns det några saker jag inte håller med dig om man alla får ha sin egen åsikt, vad vore världen om alla tyckte precis lika? Diggar dig galet Bryan. Precis som kommentaren ovanför - Jag håller tummarna för dig!

2011-05-24 // 18:48:55
URL: http://risout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback