Today was a good day.

Shit vad soft att äntligen vara hemma, i rummet, på sängen! Så mycket som jag har varit ute idag.
Dagen började med att jag var på castingen precis som jag berättade i mitt videoinlägg nedanför.
Jag hade inte direkt bråttom hem efter castingen så jag tog en runda runt stan och shoppade.
Efter shoppingen satte jag med ner en stund för att vila, lyssna på musik och njuta av vädret.
Det var riktigt avkopplande! Jag satt där, mitt i Medborgarplatsen och stekte hehe.
Tro mig jag njöt till max, ingen stress alls. Dessutom såg jag galet fina tjejer.
Efter ett tag kom även några läsare upp till mig och ville ta kort.
Ni som följer mig på twitter vet redan om allt detta!

Men hur som helst, jag får sammanfatta dagen lite kort för dom som inte följer mig där.
När jag kom hem från stan käkade jag snabbt för att sen packa väskan och röra mig utåt.
Jag följde med min kompis till gymmet och pumpade sönder så nu måste jag äta igen hehe.
Jag har faktiskt hunnit trycka i mig en pirog men det räcker absolut inte efter en hård workout!
Det gäller att äta ordentligt vilket jag ska göra nu men jag kommer att spana in senare ikväll.
Håll ett utkik här på bloggen så hörs vi, droppa en kommentar om det är något ni undrar över.
Kärlek & Respekt!

Kommentarer
» betiel

2011-05-10 // 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback