Kärlek till er läsare!

Kom hem för ett tag sen, sitter och kollar på American Idol nu.
Jag läste aldrig ut boken igår men jag ska nog göra det ikväll istället.

Det hände en kul grej idag efter träningen när jag löpte till tåget med mina kompisar.
Två tjejer ropade på mig! Sorry för att jag inte stannade, jag hade bråttom haha.
Den senaste tiden har många läsare kommit fram till mig när dom ser mig ute.
Och det är såklart alltid lika kul eftersom ni är fett med schyssta!

Vissa är tveksamma så istället för att komma fram och prata ropar dom Bryan..
Det hände mig när jag var ute tillsammans med Guled för några veckor sen.
Ett gäng tjejer ropade efter mig, jag smilade och dom började gå efter oss haha.

Vissa vågar varken hälsa eller ropa eftersom dom kanske skäms eller är blyga.
Istället skriver dom till mig på facebook när dom kommit hem haha.
Allting uppskattas, kärlek till er läsare asså!

Kommentarer
» Bryans broder

hahaha tung bror

2011-05-05 // 22:25:11
» WIll

kärlek till dig bryan!

2011-05-05 // 22:47:41
» pianisten!! -.-

orka ta bort!! jag har en dröm som dig faktist -.-

2011-05-05 // 23:29:53
» latina

Haha såg dej en gång inne i en affär du langade värsta blicken. Men jag va blyyyyg! :D

Love 2 you too!

2011-05-06 // 17:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback