Videoinlägg


Kommentarer
» amina

det är såna här ödmjuka inlägg som får en o digga dig. tycker det andra kan ta o skippas helt :DD kör hårt med det positiva

2011-05-30 // 00:32:41
URL: http://zoa.blogg.se/
» Nicole

Håller med dig Amina, du är så söööt när du är så där tillbaka lutad! "ödmjuk"

fortsätt sådär :')

2011-05-30 // 00:50:40
» Isabell

håller med er till 100!!

2011-05-30 // 02:47:26
» Anonym

lil wayne-how to love

tung låt :P

2011-05-30 // 10:10:12
» A

Hmm, thats the BRyan I knOW :)

2011-05-30 // 11:46:03
» Carol

Jag vet att du sa att vi skule lämna domdära skiterna bak men lyssna...



Jag är i normalvikt för min längd men jag har lite mer fettma tycker ja jämfört med dom andra i min klass.

Jag är faan 12 år och de ända som fucking gjorde mig förendra om min hela BRA åsikt om dig var de dära om tjocka tjejer och om håret ?!



För de första om dom är tjocka så är dom de det är fan inte ditt problem?

Kanske några av dom har problem just nu och också tränar för att gå ner i vikt.



jag t.ex jag dansar Zumba, springer , tränar och mer?



Och du, skriv inte grova grejer tänk om några tog åt sig för mycket om det du säger..

och gillade din blogg?

förlorar fans haa..

men det jag vill komma till tänkt om dom har dålig ekonomi sen hur FAN ska dom lägga till nåra par 800 kr för att slösa på löshår.

Tänk lite efter ?

OCH när du skrattade mitt i ditt videoinläggg åt ..skäms du inte du går i kyrkan de inte bra.



Okej jag fattar du är mulat å fin men säkert du ghar hemligheter bakom hela blogg.

Du inte helt prefekt ingen är det.



Aa, kanske du vilken åsikt jag hade OM dig här kommer den:



Jag tyckte du va skit fin, du va en bra kille man vill ha..

och sånt bra saker men efter de här ?

fick fan en stor besvikelse.



Efter de här vill jag och hoppas att du förendrars och tänker till inann du skriver sånt.



okeej hej då hoppas du svarar på de hära okej.

-.-



2011-05-30 // 13:12:20
URL: http://imajerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback