Bow Wow "Boy Or Girl" Music Video

Under de senaste åren tycker jag inte att Bow Wow har gjort lika bra låtar som förut.
Det känns som att han har tappat lite medans artister som t.ex. Chris Brown alltid fortsätter att leverera! Jag antar att det är många läsare som håller med mig och förstår vad jag menar. Vi alla minns när Bow Wow kom med hit efter hit hela tiden, jag behöver inte rabbla upp exakt alla men för att näma några få, Like You ft Ciara, Let Me Hold You ft Omarion och Outta My System ft T-Pain.

Tro mig det är låtar som jag aldrig kommer att tröttna på, det finns ju flera men det jag försöker komma fram till är att han på den senaste tiden inte kommit upp på samma nivå som för några år sen. Kanske är det så att han har blivit lite äldre och lite tråkigare? I don't know men här är videon till låten Boy or Girl tycker jag är fett med bra, den är från hans senaste mixtape Greenlight 4.

Albumet Underrated släpps 6:e December!
If i have a girl, I pray she wont be nothing like none of these hoes I have met troughout my life.

Kommentarer
» Anonym

ÅÅÅÅÅÅÅH ASSÅ JAG ÄLSKAR BOW WOW!!! TRODDE INTE ATT HAN SKULLE FIXA EN MUSIK VIDEO TILL DENNA LÅT.. DEN ÄR TUUUUNG!!

2011-11-14 // 22:47:25
» Anonym

Den här låten är så sjukt bra , diggar din musiksmak Bryan !

2011-11-17 // 19:45:37
URL: http://fogies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback