Direkt från Los Angeles!

Mina föräldrar kom äntligen hem igen efter att ha spenderat en 2 veckors semester i Los Angeles.
Självklart har jag saknat de och det har har verkligen kännts tomt här hemma med mina systrar.

Mamma och Pappa kom hem med en massa grejer till oss barn haha, en tidig jul kan man minst sagt säga att vi nu har haft. Vi alla satte och tillsammans och prövade allt nytt, senare gick jag till mitt rum för att pumpa musik och ta lite kort hehe. Men jag älskar verkligen när familjen är samlad och när alla är på bra humör, finns inget bättre. Det är just därför har jag texten When I look at my life, the greatest happiness has been family happiness tatuerat på mitt bröst. När jag kollar och tänker tillbaka på vissa stunder i livet så är glädjen jag delat och haft med familjen den absolut bästa!

Mina fans ville verkligen att jag skulle spela in en video där jag visar upp det jag fått så I did it!
Klicka på play och njut om man kan säga så haha, allt handlar om swag men det vet ni redan ha.
Tack så jätte mycket MAMMA OCH PAPPA!! :D <3

Kommentarer
» Anonym

vad har hänt med nikita :(? haha skön swag du har bror ;)

2011-11-28 // 16:55:00
» Anonym

Du är så söt! haha speciellt i början när du dansar :D



Jag tkr du ska ha med vita skosnören, det var mycket finare!



Du borde oxå göra en video där du pratar svenska :D

2011-11-28 // 19:07:43
» sara

Vita skosnören!!!!

2011-11-28 // 22:36:42
» Swag

Kör på svarta snören till dina sneakers Bryan

2011-11-30 // 06:09:48
» Nadia

Kör på svarta skosnören! De va mer stylish! ;)

2011-11-30 // 20:36:45
» Sunday

Fresh is! Checka min blogg, skriver om swag bland annat

2012-02-28 // 12:58:09
URL: http://realness.blogg.se/
» Sunday

Fresh is! Dope snapback :)



Har skrivit en del om swag! Holla

2012-02-28 // 13:02:47
URL: http://realness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback