Drömde om dig.

Shoo alla söta och sköna läsare, ni som följer mig på twitter vet redan om att jag hade svårt att sova inatt. Jag har vänt på dygnet helt och hållet men ska vända tillbaka på det ikväll.

Men tillslut lyckades jag somna och drömma sött om en tjej som jag brukade vara med 2007.
Inga namn nämda, hon vet säkert vet hon är. Låt mig bara säga att min dröm var underbar.
Nästan så att jag fick ångest när jag vaknade ur drömmen för jag ville att den skulle fortsätta.

Vi var typ på en simhall med skolan, alla badade förutom oss. Vi ville vara för oss själva så vi hittade ett skönt ställe och la oss ner. Vi låg där fett länge och bara kollade på varandra i ögonen, log, skratta och pratade om allt möjligt. Det kändes skitskönt, ni vet den där känslan när man blir kär i någon för första gången i högstadiet. Jag kunde ligga där med henne för alltid kändes det som.
Jag spelade upp låtar från mobilen och hon tyckte jag var gullig när jag sa, den här låten är för dig.

Nu ska ni veta att inte har sett den här tjejen sen 2007, så varför drömde jag om just henne?
Kanske är det så att I miss her? Här har ni en låt som jag spelade upp för henne i drömmen.
Det är inte orginalet som man säkert kan få för sig i början utan det är en riktigt fin rnb remix.

Kommentarer
» Lisa

är det tjejen du brukade snacka om på dina gammla videoinlägg ?

2011-11-30 // 17:57:43
» Nadia

HÖR AV DIG TILL HENNE då! ;D

2011-11-30 // 20:34:32
» Sofia

Du är så sjukt snygg!!

2011-11-30 // 22:27:42
» Anonym

Ibland är det så, att när du drömmer om en person helt random så är det för att personen tänker på dig

2011-12-01 // 21:52:24
URL: http://lunahs.blogg.se/
» Anonym

fan vad sööttt omg håller på att dö shiit det var dt sötaste jag har hört vem vet hon kanske tänker på dig med <3333 LOOOOL!!!!!!<3<3<3<3<3 Älaskar dig bryyyan!!!!!

2011-12-02 // 12:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback