Grattis till syrraan! Och Tattoo på G!

Haha Morsan flippar tre fingrar istället för två, fattar inte varför... Men i alla fall...
Jag kan börja inlägget med att gratta min syrra Liza som fyller 24 år idag, Graaattisssssss! :D
Jag har redan grattat henne in real life så jag behöver inte skriva så mycket mer här på bloggen.
Det är bara sjukt hur snabbt tiden går men visst har vi haft kul under alla våra år tillsammans.
Vi var som värst under våra tonår, då vi alltid brukade tjafsa och bråka om olika saker hehe.
Under dagarna var det mest tjafs om vem som skulle sitta vid datorn, på den tiden hade vi bara en.

När föräldrarna jobbade fick vår äldsta syrra Diana agera som en Mamma för oss under dagarna.
Vi har tjafsat, skrattat, till och med gråtit tillsammans men vad är det man brukar säga?
Det är syskonkärlek och jag älskar mina systrar så otroligt mycket ska ni veta. Otroligt mycket.

Snart är det min tur att fylla år, den 11 November. Liza kom upp med en grym idé till mig imorse.
Med tanke på att jag fyller 20 år på den 11 dagen, 11 månaden och 11 året borde jag tatuera in det.
Och det ska jag, jag diggar tanken fett mycket. Jag fyller bara 20 en gång och datumet säger allt.
Det är ju ett speciellt datum för mig så 11.11.11 ska jag tatuera, tror det blir på handleden, får se!

Kommentarer
» Cecilia Wirdeborn

Grattis till syrran :)

2011-11-01 // 21:48:44
» unknown

bryan jag ber dig kan du inte göra ett motivations inlägg om hur man ska gå i karriären, jag spelar i en klubb som heter ifk viksjö i järfälla ochär 14 år ska fyllla 15 i november. Men ganska många ska nu byta till lokalkonkurranten bele barkarby där deras a lag spelar i div 3 . Frågan är den jag vet inte om det tar lång tid att komma in i deras a lag för jag vill inte vara 20år och spela i bele barkarbys a lag. I viksjö däremot erbjudas jag träningar i deras u lag med 94 /95 och kanske spel med deras pojkallsvenskan lag 95, ja e 96a. Elr ska jag byta till en stor klubb som aik elr vasalund? Jag vet inte om jag är tillräckligt bra, snälllaaaa hjälp mig vet inte vad jag ska göra. Btw grattis till din syster och din blogg äger o ja jag e kille inte böög.

2011-11-02 // 06:52:26
» sara

såååååååååååå sööööt 11.11.11

2011-11-02 // 20:38:55
» IFK VIKSJÖ!

''Unknown''



Vad heter du? Spelar du i IFK Viksjö? Känner du spelaren Nick?



Jag har för mig att Bele Barkarby spelade sin kval match till div 2 för några veckor sedan, tråkigt nog förlorade de. Jag tycker att du inte borde slösa din energi i Bele, om du har så bra talang som du förmodar. Men här är ett gott tips! Ta ett snack med Nick, han har spelat hos mig, Vasalunds U17 - PA. Han kan ge dig goda tips. Nick lämnade Vasalund men lämnade en hel del lärdomar och budskaper som jag aldrig kommer glömma.

2011-11-02 // 22:15:21
» unknown

tyvärr vet jag inte vem nick är :( men jag har så svårt o välja asso jag vill inte välja sen misslyckas i karriären o säga atg det var på grund av mitt val, i bele är det mycket högre tempo än viksjö där jag x

får träna med u lag min chansen till spel är liten. vad ska ja välja? tfh

2011-11-03 // 06:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback