Im Your Girlfriend's Best Friend

Nu har jag suttit och laddat ner de senaste låtarna, ni kanske har samma problem men det är typ på tiden att jag uppdaterar min iPhone med lite ny musik. Jag gjorde ju det för någon vecka sen då jag renasde all musik jag hade i min iPhone för jag var trött på låtarna och ville börja om helt fresh!

Jag fixade bland annat Drake's album Take Care, J.Cole's första Cole World och Rihanna's nya
Talk That Talk. Självklart laddade jag inte bara ner albums utan singlar från andra artister också.
Sammanlagt är det runt 200 låtar i min iPhone just nu men det är alldeles för lite hehe.
Det måste in fler därför ska jag kolla om artister jag gillar har droppat något nytt den här veckan, sen är det bara lyssna igenom låtarna före jag bestämmer mig om de ska in i luren eller inte.

Jag tänkte bjuda er på en ny låt av Frank Ocean som jag spikat tänker lägga in.
Den heter girlfriend's best friend! Jag märkte redan efter 15 sekunder att låten var bra, men det är ju så eller hur... Första gången man hör en låt så känner man liksom av det direkt på något sätt, alltså om man diggar den eller inte. Sen finns det ju vissa låtar som tar tid att gilla, det låter lite konstigt men så är det ju haha. Man måste lyssna på de några gånger före de sitter.

Som sagt den här låten är riktigt bra och den handlar typ om att du som kille ska ta hand om din tjej, inte vara otrogen utan behandla henne rätt, vara där för henne och visa att du älskar henne. För om inte du gör det finns det andra där ute som kan ta din plats... Skön rnb/kärlekslåt helt enkelt.
Im your girlfriend's best friend, soon I'll be taking your spot.

Kommentarer
» Aya badawi- Sweet 18! ♥

Och det finns verkligen sånna killar idag..

2011-11-26 // 19:54:11
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
» isabelle

vad hände med din hund nikita? :O

2011-11-26 // 20:55:31
» me

vilka är det på bilden ?

2011-11-27 // 11:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback