Lite från Lördagen

Som ni alla vet hade jag avslutningsfest med mitt lag i Lördags.
Vi hade skitkul och det var bra drag på alla i laget, snacka om att man vill göra om det.

Ni som följer mig på instagram har säkert sett bilden på mina vita converse, helt fuckade har de blivit. Jag gjorde en grov tabbe som inte tog ett par andra skor, från att vara vita och fräscha till att det inte går att få de rena igen. Fett synd och imorgon ska jag slänga de i soptippen.
Hur som helst, här har ni en av tre videos från Lördagen...

Det märks verkligen att Bagge hade kul med min mobil haha!

Kommentarer
» Anonym

Vad heter stället ni va på? ;)

2011-11-29 // 08:45:15
» Anonym

Snälla svara på den här kommentaren: är du BryanMassa på kik????

2011-11-29 // 19:11:59
» Anonym

Eller är den fake??

2011-11-29 // 19:28:21
» Peter

Varför tog du bort min kommentar? TÖNT

2011-11-29 // 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback