Mitten av veckan

Jag kunde inte bestämma mig om jag skulle ta en bild nu med camen eller ladda upp en gammal.
Det fick bli en gammal bild från förra året, som ni ser har jag inga hyllor på väggen bakom mig.

Hur som helst, vi är inne i mitten av veckan nu och jag är ledsen för att jag inte bloggat så mycket.
Jag har varit lite upptagen men ni vet själva att jag spanar in med inlägg så fort jag har tid över.
Jag kollade klart på Champions League för ett tag sen, såg på Real Madrids match mot franska Lyon.
Min idol och världens bästa fotbollsspelare hade show idag, 2 mål gjorde han vilket räckte för seger.
Ni vet själva vem jag syftar på, Cristiano Ronaldo såklart! Hoppas verkligen han vinner guldbollen.

Annars, förutom fotbollen så kan jag säga att jag laddade ner Trey Songz's nya mixtapes igår.
Anticipation 2 som innehåller rnb låtar och Let me hold dat beat 2 med mer hiphop/rap musik.
Jag har inte hunnit lyssna ordentligt på alla låtarna så jag hade tänkt göra det nu faktiskt.
Som jag skrev på twitter, no homo men fan vad skönt att Trigga äntligen är tillbaka.
Jag har saknat hans röst hehe.. Ta hand om er, bless!

Kommentarer
» Zara

BRYAN!! snälla börja med dina stay fresh-videos igen, så fucking klockrena hahahahaha

Kärlek

2011-11-03 // 17:14:34
» malle

bara undrar bryan när fick Ronaldo svensk pass?

2011-11-06 // 15:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback