Natti <3

Jag har pratat i telefon i över 1 timme och med tanke på att det är sent så hade jag tänkt försöka sova snart. Igår somnade jag fan halv fem på morgonen haha, vill inte göra det inatt också så det får bli ett kort inlägg. Imorgon ska jag upp tidigt, inte jätte tidigt men någonstans runt klockan 10.

Jag har inte fotbollsträning imorgon utan ett styrkepass med laget vid lunchtiden så det är nice.
Vi ska köra på ett gym i Sollentuna vilket inte är långt ifrån mig, tar ju typ bara en kvart dit.
Riktigt soft eftersom jag sen efter styrkan kommer att ha hela dagen framför mig.
Frågan är bara vad man ska hitta på? Jag kanske softar och tar det lugnt med en tjejkompis.
Har inte planerat något än, får se vad som händer... Men måste sova nu, godnatt och dröm sött!

Kommentarer
» Tangz

Vad hände med veckans frågor? Haha. >D

2011-11-16 // 17:45:10
» Anonym

Bryan, man blir fan nervös av att bara kolla på dina bilder, ajajaj katt på hög nivå asså...tumblr nivå vafan! ;)<3

2011-11-16 // 20:00:23
» Joanna

Fan vad snygg

2011-11-17 // 22:19:33
URL: http://joannalicious.blogg.se/
» JOANNA

Kul att någon tycker det.. Min kompisar brukar säga att jag lyssnar på "neger musik", ursäkta uttrycket med det är så dom säger. Antar att dom inte vet vad bra musik är med tanke på att dom själva lyssnar på Håkan Hellström haha :')

2011-11-19 // 14:35:51
URL: http://joannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback