Pretty Girl Shake It

The Rangers är tillbaka med ännu en hit och ännu en musikvideo... Pretty Girl Shake it!
Jag var inne på twitter och såg att @Helaannn hade lagt upp en youtube länk så jag klickade.
Länken tog mig till låten men inte själva musikvideon, den hitta jag på The Rangers youtube kanal.

Pretty Girl Shake it är tung men dom kommer ha svårt att toppa min favoritlåt Number 1 Dime.
Jag älskar den låten och älskar den mer när jag ser på musikvideon samtidigt, den är för bra!
Jag kommer aldrig att tröttna på #1 Dime så är det bara, jag är kär i den haha. Det är min låt!
Näe men seriöst, det var faktiskt den första låten som jag hörde av The Rangers.

Är det något extra jag diggar med deras musik är det basen, den pumpas alltid lika fint i mina beats.
Utan att överdriva man njuter verkligen, det är inte alla som har den ljudkvalitén på sina låtar.
Före jag avslutar måste jag säga att han hade en nice colorway på sina air max 90 i minut (1:55).
Haha Fat Man Scoop är för rolig när han håller på med sina axlar, helt kylig sådär.

Kommentarer
» Helan

VOLYMEN TILL MAX !

2011-11-04 // 00:40:13
URL: http://twitter.com/helaannn
» Anonym

i know rightt , #rangergang all day

2011-11-04 // 15:53:10
» sara

bryan blogga oftare mannen

2011-11-04 // 19:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback