Skön Fredag

Heey! Låt mig börja med att min Fredag har varit riktigt nice.
Dagen började med att jag gick upp när alarmet ringde klockan 10:00.
Jag åt en ordenligt frukost sen packade jag ner mina träningskläder i väskan.
Som jag skrev igår skulle jag och min kompis gymma idag, vilket vi också gjorde!
Han plockade upp mig runt 12 tiden sen åkte vi in till stan där gymmet ligger och körde stenhårt.

 

Efter att jag fått en bra start på dagen åkte jag mot Centralen för att möta upp Palle.
Jag skulle ge honom en sak men vi passade även på att käka tillsammans.
Senare drog jag och klippte mig, fan vad jag känner mig fresh nu haha.
Jag menar senast jag klippte mig var på min födelsedag för två veckor sen!
Ni som följer mig på twitter vet om att jag brukar klippa mig mycket oftare.
Fast på sistone har jag varit lite för trött och upptagen för att ens tänka på håret.

 

Men nu är jag tillbaka... Mr.Stayfresh ha! Kanske borde spana in med några videoinlägg?
Ni vet vad jag snackar om... Om inte så se till att checka in min kategori "stayfresh".
Hursomhelst, när jag var inne i stan såg jag Zlatans omtalade bok så jag köpte den.
Har hört att den är fett med bra, har någon läsare också boken eller?
Ska fan börja läsa den ikväll före jag lägger mig!

Kommentarer
» Anonym

Den är tung!

2011-11-25 // 23:55:10
» Anonym

jag läser den! på kapitel 6 och den har varit grym hitills

2011-11-26 // 09:28:40
» Anonym

freeeeeshyyyy :))))))

2011-11-26 // 15:29:50
» KING

Jag fick den onsdag förra veckan och läste ut den tidag den här veckan !! Den e bäst :D

2011-11-26 // 17:27:24
» Anonym

Jag fick den onsdag förra veckan och läste ut den tidag den här veckan !! Den e bäst :D

2011-11-26 // 17:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback