Snabb update, Värnamo imorgon

Sho! Det börjar bli sent nu, jag har varit uppe och snackat i telefon i över 2 timmar.
Före jag lägger mig tänkte jag bara spana in med ett kort inlägg lite snabbt för att uppdatera er.
Imorgon bitti åker jag tillsammans med laget till Värnamo, vet inte exakt vart det ligger på kartan..
Rätta mig om jag har fel men jag gissar på att det ligger någonstans vid Halmstad?

Hursomhelst, vi spelar den andra omgången i kvalet till Superettan där borta mot just IFK Värnamo.
Vi har ett 0-2 underläge efter förlusten mot dom förra veckan så det är endast seger som gäller.
Matchen spelas på Söndag men vi åker dit redan imorgon för att hinna med ett träningspass.
Ser verkligen fram emot matchen, det är såna här viktiga matcher man verkligen vill spela!

Jag vet som sagt inte riktigt vart Värnamo ligger men har jag några söta och sköna läsare därifrån?
I såna fall hojta till... Kom förbi och kolla på hehe...

Klockan är mycket, det är dags för mig att sova men jag tar med mig laptopen imorgon!
Troligtvis så kan jag blogga direkt från hotellrummet, låt mig få veta vad tycker om den idén.
Sov gott och dröm sött.

Kommentarer
» anonym i värnamo

haha du va nära bryan nära , det ligger nästan vid borås :)



självklart kommer jag och kollar på dig

2011-11-05 // 05:26:30
» Every Thursday

Det ligger nära Jönköping,Växjö och Gislaved

2011-11-05 // 12:00:27
URL: http://every-thursday.tumblr.com/
» sexi

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sexiness khallas

2011-11-08 // 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback