Söndags update!

Shoo jag tänkte spana in med ett kort inlägg lite snabbt, vart ska jag börja? Söt tjej...
Haha, jag kom hem för inte så längesen. Jag var med syrran och handlade lite mat på WILLYS.
Under dagen har jag softat och tagit det lugnt för det mesta, chillin bara ingen stress alls hehe.
Kollade på matchen mellan Chelsea och Liverpool som Liverpool faktiskt vann med 2-1!

På tal om fotboll så antar jag att alla nu har sett min video som jag laddade upp igår kväll.
Jag har även fått fett många frågor om Kalmar FF av folk jag känner och på min fan page.
Som jag skrev på twitter är säsongen slut så vi får helt enkelt vänta och se vad som händer.
Jag såg i alla fall att fotbollskanalen igår hade skrivit lite grann om deras intresse, klicka här.

Nu ska jag ta och städa mitt rum eftersom det sakta men säkert börjar bli stökigare haha.
Som alltid städar jag till skön musik, det funkar inte för mig annars så är det bara.
Första låten jag tänker sätta på är T-Pain's 5 O'Clock, jag har sjungit den hela dagen fan.
Sen blir det nog Drake's nya album Take Care som kommer att pumpas från högtalaren.

Spanar in med ett till inlägg senare ikväll men ha det bäst så länge, kärlek o respekt!

Kommentarer
» Mimoza

Vilken skönheeeet!

2011-11-21 // 16:31:07
URL: http://Http://zisters.blogg.se
» Tangz

Framtida fru. ;P

2011-11-21 // 21:10:51
» Lina

Har suttit och kollat igenom snart alla dina musikinlägg, har inte hittat en enda som jag inte har gillat än o tror inte jag kommer göra det haha. Din musikstil är bäst, jag vet att du skriver många musikinlägg men ännu flera skulle uppskattas jätte mycket!

2011-11-23 // 20:42:21
» Anonym

vad tycker du om zlatan #serioustalk

2011-11-23 // 21:38:26
» Anonym

UPPDATERA!

2011-11-24 // 19:09:59
» Musik

Vilken hemsida eller vilket program brukar du ladda ner musik ifrån ?

2011-11-24 // 21:00:34
» love

Bryan en fråga jag hoppas du kan svara på :) Har precis blivit tillsammans med en kille och jag hade inte sexsmsat med honom men han gillade mig mkt ändå och sen när vi började med det trodde han att jag inte var en sån tjej som kunde prata om sex och sådär men han säger att han älskar det. Nu till frågan... om du var ihop med din cinderella skulle du vilja att hon var lite grov ibland (sexsmsa)? Eller ska hon vara ängel och inte kunna prata om sånt? Ser man som kille ner på sånna tjejer?

2011-11-24 // 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback