Softish!

Shoo alla söta och sköna läsare! Min Fredag har varit riktigt soft, hoppas ni också har haft det bra!
Jag tänkte sammanfatta dagen lite snabbt, jag kan börja med att jag har varit ända i Tyresö och spenderat lite av dagen tillsammans med min tjejkompis. Det tog en liten stund att ta sig dit men jag har sagt det förut och jag säger det igen, inget ligger långt borta om man har med sig musiken!

Nu ska jag inte heller överdriva som att Tyresö ligger far far away, jag menar man tar ju bara tuben mot Gullmarsplan och byter till en buss så är man framme. Men det jag försöker komma fram till är att det känns som att tiden går så mycket snabbare när man lyssnar på musik, jag skulle kunna åka i timmar utan att ens bry mig om när jag är framme bara jag får lyssna på min MUSIK i mina Beats!

I alla fall, vi softade och tog det lugnt. Det var softish som rubriken heter och riktigt mysigt haha, jag antar att det blir mysigt automatiskt nu när det är så mörkt och kallt ute. Alla blir på love mode!
Hur som helst, när jag drog från henne visste jag inte om jag skulle raka vägen hem eller inte. Tumme och jag funderade på att dra på bio och se Tower Heist, en ny film med Eddie Murphy.
Tyvärr så blev det inte av, men jag gav inte upp, jag ville verkligen se på filmen haha.
Jag kollade läget med min kusse för att se om han var på fast tydligen skulle han uppträda i kyrkan.
Tillslut kom jag överens med Tumme och Nech att vi tar det på en lugn Söndagskväll istället.

På vägen hem åkte jag till Kista Galleria en snabbis för att möta upp min syster och köpa hem lite Mc' Donalds. Jag var så hungrig och njöt verkligen av min Big Mac samtidigt som jag kollade på idol.
Shit jag glömde fan bort att byta tillbaka till TV4HD klockan 22:20, vem var det som åkte ut?

Kommentarer
» Anonym

din älskling Amanda P.

2011-11-19 // 12:08:21
» .

AHAHAHAHHAHAHAHAHAH hur känns det brayan? ledsen? ahahahahah

2011-11-19 // 15:53:46
» .

din bild dödar!!

2011-11-19 // 15:54:45
» DS

skulle inte banga!

2011-11-20 // 02:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback