Första inlägget för veckan!

Den här veckan har jag inte checkat in med något inlägg här på bloggen men jag har kört på som vanligt när det gäller fan pagen och twitter, se till att du följer mig där om du vill följa mig till 100%!

Jag har sett att många läsare har skrivit till mig på facebook och bett mig blogga.
Det är jätte kul att ni saknar mig och mina inlägg men ni måste förstå att jag ibland har annat för mig också. Nu kanske vissa undrar hur jag kan ha tid för min fan page och twitter? Svaret är enkelt, där uppdaterar man bara med korta meningar, dessutom gör jag det oftast direkt från min iPhone.

Men i alla fall, jag kom hem för ett tag sen. Jag har varit och käkat på en eritreansk restaurang med min kompis och jag måste säga att det smakade riktigt gott! Tidigare under dagen hade jag träning, det var faktiskt den sista träningen för i år. Nu är det uppehåll ända till Januari men självklart kommer jag att precis som förra året träna och hålla igång individuellt under December.

Jag och min kompis har lovat varandra att vi ska träna hårt som fan tillsammans från och med den 1: December. Men när vi satt och åt på restaurangen snackade vi om träning, vi blev så peppade och motiverade att vi tänker tjuvstarta och börja redan imorgon på Fredag!

Kommentarer
» isabella

hahah ja minns att du tidigare nämnt att du tycker att eritreanska tjejer ser bra ut? Haffa någon eritrean då, finns massor i sthlm ;)

2011-11-24 // 23:52:18
» isabella

hahah ja minns att du tidigare nämnt att du tycker att eritreanska tjejer ser bra ut? Haffa någon eritrean då, finns massor i sthlm ;)

2011-11-24 // 23:52:28
» Anonym

Såg dig 2 gånger idag, en gång i byn o i stan, hahah såhäär kattig due ;*

2011-11-25 // 20:19:00
» Helan

Yeey Back on track :D

2011-11-26 // 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback