Up All Night

Hur många är vakna nu?
Jag gissar på att de flesta sover men jag är vaken så varför inte checka in med ett inlägg när jag ändå har tråkigt mitt på natten. Är i mitt rum och softar, har typ kollat in musik videos på youtube i snart en timme. Jag skulle inte banga på att sova men gissa vad problemet är? Jag är fan inte trött.
Har inte lyckats vända tillbaka på dygnet sen helgen, får försöka gör det imorgon.

Jag sitter i mörkret och dricker te, har på mig en skön hoodie och bara chillar rakt av.
Funderade på att uppdatera min iPhone med lite musik men jag tror det får bli imorgon istället.
Eller fuck it jag laddar ner några låtar nu och lägger in de, jag har ändå ingenting annat för mig.

Kommentarer
» Anton

Frågestund om dig o dina drömmar! Se till o fixa de G!:D

2011-11-15 // 04:38:49
» G

Hej Bryan, vad tycker du om tjejer med snapbacks?

2011-11-15 // 14:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback