14/11/2011

Shoo på er, jag hoppas ni fått en grym start på veckan!
Min Måndag har varit sådär eftersom jag fick huvudvärk närmare kvällen. Dagen började i alla fall med att jag vaknade klockan 2, yes jag sov ut mig rejält efter en galen helg om man kan säga så.

När jag käkade syrrans goda pasta och gjorde mig redo för träningen idag spelades Rihanna's låt Man Down upp i mina högtalare. Jag kom att tänka på en tjej som jag träffade och dansade med på klubben till just den låten, jag har fan försökt få tag på henne eftersom jag tyckte hon var fett fin...
Jag sitter och tänker tillbaka på kvällen nu, shit asså hon hade verkligen glimten i ögat!

Men i alla fall, ta och spana in min tumblr. Jag uppdaterade den precis med några najsa swag och kärleksbilder, det var ju ett bra tag sen jag gjorde det senast BryanMassa.tumblr.com.

Ta hand om er, kärlek o respekt!

Kommentarer
» --

Vart brukar du gå och klubba? Någon favoritklubb? :)

2011-11-16 // 14:31:10
» Anonym

vad heter låten på din tumblr???? -.-

2011-11-16 // 16:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback