Take care.

Som ni alla läsare säkert redan vet om har Drake släppt sitt andra album Take Care.
Jag finner inga ord... Albumet är grejer, den är för nice... Överdrivet nice också!
Min syrra sa det bäst när hon sa att det är en riktig classical och att hon ska köpa två ex.

 

Själv tankade jag hem albumet men don't get me wrong haha, jag ska köpa den utan tvekan!
Det är ett sånt album man bara måste ha, man måste ha orginalet på skiva.
Under bilden på den söta tjejen har jag bjudit er på låten som har samma namn som albumet.

 

Före ni klickar på play kan ni ta och läsa den här kommenteren jag fick igår av Lina, en läsare.
Har suttit och kollat igenom snart alla dina musikinlägg, har inte hittat en enda som jag inte har gillat än o tror inte jag kommer göra det haha. Din musikstil är bäst, jag vet att du skriver många musikinlägg men ännu flera skulle uppskattas jätte mycket!

 

Jag säger ju det, av alla bloggare så har jag den bästa musiksmaken that's it ha!
Håller ni med henne om mer musikinlägg så let me know, klicka på play och njut nu. Take Care.

Kommentarer
» Tangz

Inte nog med det, du har nice smak när det gäller tjejer. ;)

2011-11-24 // 23:52:19
» Anonym

Diggar din musiksmak, lyssna på Bryan J's låtar och D. Brown - In my head. Vissa av Bryans låtar är riktigt bra! ;)

2011-11-25 // 13:20:36
» Anonym

Wuuut wuuut thats the homie kimdash! hon är halv svensk oxå lol

2011-11-25 // 16:12:54
» Anonym

Den här låten var lite speciell...

Så skönt att ha på den en mörk kylig fredagskväll framför FIFA o ba chilla liksom!!! Tack för låten...



När ska du svara på alla frågor???

2011-11-25 // 23:45:22
» ...

nej alldellsför mycket med låtar

2011-11-26 // 00:34:56
» Anonym

varför har du bild på Kim?

2011-11-27 // 12:44:55
» Oj

pass på låtar. vem e tjejen tänker jag

2011-11-27 // 19:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback