Videoinlägg

Chill Söndag. Snack om veckans frågor & kommentarer + visar upp min nya tattoo.

Kommentarer
» Habibi Akon

Shoo Bryan! Jag undrar ifall du kommer stanna i väsby? om inte, vilket lag är du intresserad av? Tänkte också på varför du inte fick spela kval till superettan? Du gjorde 11 mål denna säsongen, du var en av nyckelfigurerna i ditt lag, har din tränare druckit wiskhey eller? hur kan han inte ta med dig!! Men må gud vara på din sida och lycka till man!

2011-11-13 // 19:40:29
» Liliii

Shoo Bryan! såg på instagram att du på din skärmsläckare har typ "det som händer just nu" asså inom typ instagram, twitter, facebook och sånt :) hur installerar man det för vill också ha så! snälla svaaaaaaraa

2011-11-13 // 20:09:42
» latina

Vilken stil tycker du är najs på tjejer såhär på vintern? Tycker du det är fint med svarta kängor med snören som typ alla har? Lite nasse stil eller vad ska man som tjej ha tycker du?

2011-11-13 // 21:31:40
» S

Tjena Bryan jag undrar om du nu kommer att pussa din tatuering när du gör mål hah? Såsom Aguero,Silva... gör.



Har en till fråga hur är läget?



Hoppas du slår igenom stort i Europa i framtiden.

2011-11-13 // 21:49:14
» Anonym

har ett par frågor till dig bryan :)



hur många gånger tränar du i veckan?



och var vill du spela om 2 år?



beundrar din blogg, ;)!

2011-11-13 // 22:06:30
» Anonym

när kommer du till Helsingborg o gör en show? skriv på bloggen elr din fanpage när detta händer, ser verkligen fram emot det!

2011-11-13 // 22:39:20
» P

Bryan! om du ser en brud i stan som du tycker är het, skulle du "holla at her" eller vågar du inte gå fram. Ärligt svar nu;) Peace

2011-11-14 // 00:20:02
» isabella

shoo bryan! är det inte dags att komma till Göteborg snart? du vet själv hur många läsare du har här :)

2011-11-14 // 00:43:11
» maya

Har följt din blogg i ca: 3 år nu bryan! har alltid undrat om du e oskuld? svara :D

2011-11-14 // 00:44:36
» Quinn <3

du borde ha gjort tattureingen i romerska siffror, skulle vara mycket sexigare precis som du hotie ;) blev ändå fint ;)<3

2011-11-14 // 13:48:28
» Anonym

Du har ju mött dalkurd några ggr tycker du han mittfältaren ammar ahmed nr 88, han från eritrea är bra eller ?

2011-11-14 // 16:48:04
» #1 BIG FAN

Shoo Bryan har en lite fråga, fick du namnet "mr do it for the ladies" från BOW WOW?



är ett stort fan bryan lycka till med fotbollen och hoppas att du kommer till arsenal en dag bro



GUNNERS!!

2011-11-14 // 20:39:23
» malle

Tja bryan! har någon annan klubb en kalmar frågat om kontrakt? vill gärna se dig på Swedbank arena!



#LOVEFOTBALL!

2011-11-14 // 21:23:24
» Anonym

Shoo Bryan! man, du är min förebild!!! Du inspirerar och motiverar mig... det har gått bra för mig i skolan & i fotbollen har jag börjat komma igång... Tack för tipset, Eric thomas du vet!!!

Men ville fråga, hur tränar du fotboll varje dag för att utvecklas? Själv är ja lat, och orkar inte träna styrketräning när jag är så tunn och smal för att vara en fotbollsspelare... så undrar jag som sagt, hur tränar du fotboll varje dag för att utvecklas och kan du rekommendera några styrkeövningar som jag borde göra? och en sak till... hur får jag upp mitt självförtroende, det är väldigt väldigt lågt, men jag vill höja det(fotboll snackar jag om nu).. jag tror inte på mig själv och därför så syns det på planen väldigt ofta, så vad kan jag göra för att höja mitt självförtroende? Tacksam för svar!!! Ha det så bra Bryaan.. shaaaaa !

2011-11-14 // 21:33:33
» ;)

heej sötnos!! dina ögonbryn.. jag ska ge dig ett tips, låt dem vara som de är det är mycket finare.

2011-11-14 // 22:57:01
» GO

shoo bryan! du är en sjukt bra förebild bryan på planen och utanför planen! men det jag undrar hur tycker du att en kille ska va mot en tjej , på vilket sätt ska man behandla henne på? du som är romantiks haha, nej men du har en sjukt bra blogg och jag vet att du kommer komma någonstans med din talang!

2011-11-16 // 15:04:58
» Anonym

Tja Bryan!

kan du tipsa om lite affärer där du köper dina kläder och kanske några online shop butiker;)



Stor fan bryan önskar dig all lycka till!

2011-11-17 // 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback