Vilken Fredag, vilken Födelsedag!

Jag antar att många läsare undrar hur jag hade det i Fredags på min födelsedag...
Därför tänkte jag skriva ett inlägg om det men först vill jag precis som jag skrev på facebook tacka alla för de fina Gratulationerna! Jag menar det verkligen från hjärtat, det är bara kärlek.

Jag fick så otroligt många Gratulationer! Över 350 gillningar och 170 kommentarer på min status på min personliga facebook som också bombades med meddelanden. Över 340 gillningar och 100 kommentarer på fan pagen, mycket på loggen där också. Jag retweeta de flesta som Grattade mig på twitter, det var några hundra stycken. Sist men inte minst ett stort tack för alla sms och samtal!

Så vart ska jag börja? Kvällen blev lyckad vilket faktiskt gjorde hela dagen perfekt!
Dagen började ju med att jag gick och tatuerade mig vid lunchtiden, som sagt 11.11.11.
Jag vet att ni är nyfikna och vill se tattoon, sanningen är den att mina följare på instagram redan har sett den. Men jag lovar att jag ska ta en bild och lägga upp den här på bloggen också. Jag gör det imorgon eftersom jag vill att den ska lägga sig lite, den har inte läkt helt än.
Till skillnad från mina rutinerade grabbar på bilden var jag lite lullig som man säkert märker ha.
Efter att jag hade tatuerat mig åkte jag hemåt igen, sen när mina föräldrar kom hem från jobbet spenderade vi tiden tillsammans med mina två systrar. Det var family time som gällde, vi åt tårta och jag öppnade mina presenter. På tal om mina presenter så fick jag en riktigt nice högtalare som jag gillar very much, skriver mer om den senare men bye bye till mitt gamla sound system asså.

Närmare kvällen började jag bli lite stressad eftersom vi inte visste vart vi skulle ut och festa.
Dåligt av mig eftersom jag borde kollat upp sånt tidigare i veckan, typsikt mig som ska göra planera saker i den sista sekunden haha. Men allting löste sig tillslut och kvällen blev som sagt lyckad.

Grabbarna kom över till mig på kvällen, vi softade och spelade lite FIFA sen var det dags för utgång!
Ni alla vet om att jag inte festar så ofta men kom igen hallå.. Det var min 20 års dag, ett speciellt datum 11.11.11 och on top of that Fredag. Låt oss släppa loss och leva lite grann hehe.
Jag och mina kurdiska bröder, åkte ju dit med de och två till men mötte också upp andra på plats.
Det var galet många bekanta och folk man känner som man stötte på i klubben. Jag ville ta det lite lugnt i början men grabbarna var på mig och bjöd på drinkar. Jag dricker inte vecka in och vecka ut, bara vid speciella tillfällen och igår var det just en speciell dag. Jag blev heeeeelt, asså haha tro mig jag blev git, helt lullig, helt boozad. Det var trots allt bara min fjärde gång jag drack.
Jag är eller var nykterist, första gången var ju på studenten förra året. Andra på ny år och sen den tredje i Sommras när jag var nere i Grekland med Nike. Som sagt, speciella tillfällen.

Men tillbaka till festandet, det var efter de tre shottsen som grabbarna bjöd mig på jag släppte loss.
Jag blir översocial och oblyg fast på ett bra sett skulle jag vilja säga. Jag pratar mycket och om jag får syn på en tjej som jag tycker ser bra ut går jag fram till henne och låter henne få veta det.
Igår antar jag att det var några tjejer som fick höra trevliga komplimanger från mig hehe.
One two step, dans-modet kommer också igång. Jag vill röra på mig och ha kroppskontakt hahah.
Richy brorsan, sanningen du är helt hinklallish på den här bilden haha. Danne du blev perfekt,
Benzema men ändå Cristiano Ronaldo. Du posserade som att det är en lagbild brållan hehe!
På vägen hem filmade Danne mig med sin lur, jag har inte sett videon än men han berättade för mig idag att jag babblar 10 minuter i sträck. Jag minns ärligt talat inte riktigt vad jag snacka om så jag måste se videon snart. Richy filmade också mig med min lur men det är inget som jag vill lägga upp på bloggen, inte just nu för tillfället i alla fall. Hoppas ni förstår mig haha, jag delar med mig och bjuder er på så mycket här på bloggen så lite kan jag väl få hålla för mig själv också.
Som ni själva märker är alla bilderna tagna med min iPhone men vi tog några vimmelbilder också!
Jag har kollat runt lite på nätet men inte lyckats hitta de, gör jag det så laddar jag upp de senare.
För att komma till punkt i det här långa inlägget vill jag säga att min 20 års dag var fett med nice.
Något jag kommer att minnas för resten av livet! Stort tack till familjen och grabbarna, tack alla!
Det här är exakt anledningen till varför jag bloggar, för att jag sen om några år när jag blivit äldre ska kunna kolla tillbaka på saker jag gjort och minnas det i minsta lilla detalj. Kärlek o Respekt. Peace!

Kommentarer
» Anonym

märks att du hade en bra dag!

2011-11-13 // 16:02:24
» Anonym

yani vad är detta du har blivit svår och grejer haha.. skulle inte du typ ha frågestund eller något varje söndag , och svara på frågorna ...-.-

2011-11-13 // 17:52:40
» Anonym

oh just ja, happy birthday i efterskott hehe

2011-11-13 // 17:52:59
» imma eat that nigga alive

Hey hjärtat vad heter osman sow på fb?

2011-11-13 // 18:05:10
» Anonym

din bög lägg osmans fb för gudsskull

2011-11-13 // 23:17:51
» Michaela

1. Grattis i efterskott!

2. Vad heter killen i vit tröja på den andra bilden uppifrån? :)

ta hand om dig!

2011-11-14 // 18:35:04
» Ivan of HB

vilken klubb kickade ni?

2011-11-15 // 01:11:21
URL: http://ivanofhb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback