10.000 likes på fan sidan!

Kom hem för ett tag sen, nu softar jag i rummet och väntar på att maten ska bli klar.
Idag har jag inte gjort någonting speciellt utan jag har varit och tränat som vanligt. Igår körde jag ju rehab och lite styrketräning, idag testade jag köra med laget men det gick inte bra. Jag var tvungen att kliva av eftersom knät gör ont, vilar imorgon och hoppas på att det blir bättre tills helgen.

Förutom det så är jag fett stolt och glad över att jag äntligen nått 10.000 följare på min fan sida!
Jag vill tacka er alla, det betyder jätte mycket för mig. Grabbarna vet redan om att jag uppskattar deras stöd men jag vill också ge ett stort tack till alla tjejer. Jag menar, när jag går in på facebook och kollar deras information så ser jag att dom har angett mig som deras favoritidrottare hehe...

Det är bara kärlek! Återigen tack så mycket för all stöd, alla meddelanden ni skickar till mig,
alla kommentarer och gillningar som jag får på mina statusar, tack asså ni är bäst!
facebook.com/BryanMassaFootball

Kommentarer
» Will

vi är glada för din skull!

2011-10-21 // 19:17:45
» dissertation writing

He got a good result. Not everyone can have it so quickly as he.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback