Arsenal gjorde min dag

Haha shoo på er! Jag bjuder på en lallarbild eftersom jag inte har bloggat något på hela dagen...

Så vart ska jag börja? Jag hade träning imorse, vaknade helt motiverad men blev sen otaggad.
Varför kanske ni undrar då? Jo för att när jag kollade på tavlan var mitt namn inte med i startelvan.
Vi ska ju kvala till Superettan imorgon mot Värnamo och självklart vill man vara med från start.
Det är den här matchen jag har väntat på hela säsongen och nu när det är dags väntar bänken.
Visst, jag hade ont i knät och missade några träningar tillsammans med laget för två veckor sen.
Men jag är tillbaka nu och har haft en grym träningsvecka, det klart man lackar över att bänka.
Sen finns det andra orsaker också men det känns inte nödvändigt att ta upp det här på bloggen.

Jag ska inte ljuga för er, jag är fett med lack. Men jag ska försöka att inte tänka på det nu.
Får försöka hitta något positivt i att börja på bänken, som att hoppa in och göra en bra prestation.
En sak är i alla fall säker, jag är inte den typen som går runt med masken och leker att allt är fine.
Är jag inte nöjd med något så kan man se det på mig väldigt tydligt, både på och utanför planen.

Hur som helst, ni ser vad rubriken lyder. Arsenal gjorde min dag och det stämmer!
Hur många såg matchen? Det var helt galet haha, fan vad jag och farsan flippade ur till målen.
Ärligt talat hur många trodde verkligen att Arsenal skulle vinna mot Chelsea? På bortaplan?
Jag tror alltid på Arsenal men idag tror jag inte många gjorde det om jag ska vara helt ärlig.

Jag såg matchen på Viasat Premier League och hörde hur kommentatorerna sågade Arsenal.
Det gick inte bra i början och Chelsea hade kunnat göra typ 3 mål redan efter 5 minuter hehe.
Men det är just därför fotbollen är den mest älskade sporten i hela världen, man vet aldrig...
Man vet aldrig hur en match slutar oavsett hur den börjar, så otroligt glad över vinsten idag.
Grymt bra och starkt jobbat av Arsenal som lag men RVP är utan tvekan matchhjälten!
Jag behöver inte skriva så mycket mera utan kolla min twitter för att se vad jag skrev hehe.

Nu ska jag sova, har ju trots allt match imorgon. Godnatt på er alla söta och sköna läsare!
Oj, jag glömde nästan... Godnatt på er alla Chelsea fans också hehe. Sov gott!

Kommentarer
» sdasda

Bryan, du ska inte oroa dig över att bli bänkad. Kolla bara på Javier Hernandez. Han presterade men blev iallfall bänkad när City mötte United. Det händer. Men om du nu tar tag i det hela och istället hoppar in och kanske avgör matchen, då kan du vara säker på din startplats(om du spelar kvar). Lycka till! =)

2011-10-30 // 01:53:27
» Fan

Vart kan man se den här matchen bryan?

2011-10-30 // 06:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback